در حال بارگذاری ...

ادای دین خندوانه به اهالی تئاتر و حمید سمندریان

رامبد جوان در جدیدترین قسمت فصل هفتم برنامه خندوانه شامگاه سه‌شنبه (۲۲ تیرماه) شبکه نسیم، به زنده یاد حمید سمندریان و همچنین هنرمندان تئاتر که در شرایط کرونایی آسیب دیده اند، ادای دین کرد.

به گزارش ایران تئاتر در ابتدای برنامه رامبد جوان به مناسبت ۲۲ تیر و سالگرد درگذشت حمید سمندریان از تأثیرگذارترین هنرمندان تئاتر معاصر ایران یادی از این هنرمند فقید تئاتر کرد و گفت: سالگرد درگذشت استاد بزرگ حمید سمندریان است، ایشان از بزرگان تئاتر مملکت ما است، روح شان شاد.

به این مناسبت و به مناسبت کرونا باید بگویم که بچه‌های تئاتر طی یک سال و نیم گذشته خیلی خیلی زیاد آسیب دیدند. به دلیل تعطیلی تئاترها و تعطیلی کارشان که هیچ کار دیگری نمی‌توانند بکنند، خیلی از آنها خانه‌نشین شدند و این آسیب بزرگی هم از نظر مالی و هم از نظر روحی است. اینکه یک پدر، یک مادر یا جوانی که برای خود برنامه ریزی کرده و خانواده خود را اداره می‌کند و یک دفعه شغل خود را از دست می‌دهد، خیلی خیلی جای تأسف دارد

جوان سپس خطاب به مخاطبان تلویزیونی برنامه خندوانه گفت: از همه خواهش می‌کنم که به محض باز شدن سالن‌های تئاتر حتماً از تئاترها استقبال کنید و حتماً تئاترها را ببینید زیرا بچه‌های تئاتر غیر از اینکه به حمایت نیاز دارند، مطمئناً شوری که شما برای شان هدیه می‌برید را با تمام جان شان دریافت می‌کنند و بدانید آنها هم با تمام قدرت و قوا و توانایی شان روی صحنه می آیند چون یک سال و نیم این انرژی جمع شده و می‌خواهند عالی باشند. مطمئناً بهترین میزبانی و پذیرایی را از شما خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد : واقعاً تماشای تئاتر به عمر آدم اضافه می‌کند. من هر وقت به تماشای تئاتر نشسته‌ام تا مدت‌ها مزه آن تئاتر در خیال و جانم بوده و لذتش را برده‌ام. امیدوارم زودتر این مشکلات حل شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران