در حال بارگذاری ...
سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران؛ میزبان نمایش‌های هنرجویان

جدول زمان‌بندی اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک منتشر شد

جدول زمان‌بندی اجرای هفت اثر نمایشی حاضر در جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، جشنواره تئاتر پنجمک روز یکشنبه 3 مرداد ماه در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران کار خود را آغاز خواهد کرد. سالن اصلی این مجموعه فرهنگی نیز از روز 11 مرداد میزبان نمایش‌های حاضر در جشنواره می‌شود.

بر اساس جدول اعلامی جشنواره  که به نظر می رسدبا توجه  به وضعیت قرمز شهر تهران در فضای مجازی قابل دسترسی است ، در اولین روز جشنواره نمایش «پیتر پن» دو اجرا در نوبت‌های 15 و 17 پیش بینی شده است . این نمایش در جدول روز دوشنبه نیز یک اجرا در ساعت 15 دارد.

پنجمین روز مرداد ماه نیز سالن استادمحمد میزبان نمایش «هانسل و گرتل» می‌شود که دو اجرا در نوبت‌های 15 و 17 دیده شده است. روز چهارشنبه این نمایش در نوبت 15 نیز ردر جدول قرار دادر.

«پری دریایی» عنوان نمایشی است که در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه 7 و 8 مرداد بر صحنه سالن استاد محمد جدول را منقش کرده. این نمایش نیز در روز پنج‌شنبه دو نوبت اجرا (15 و 17) و در روز جمعه یک نوبت اجرا (15) در جدول دارد.

برای نمایش «شاهزاده و گدا» نیز در روز‌های شنبه 9 و یکشنبه 10 مرداد ماه جاری به سالن استاد پیش بینی شده. اجرای این نمایش نیز در روز اول در ساعت‌های 16 و 17 او دومین روز اجرای این نمایش نیز در ساعت 15 پیش بینی شده است.

نهمین روز برگزاری جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک، در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز می‌شود. نمایش «پوستین زرین» در دو نوبت 15 و 17 رو ساعت 15 روز بعد نیز اجرای مجدد در جدول دارد.

نمایش «بابالنگ دراز» روز‌های 13 و 14 مرداد ماه به اجرا در خواهد آمد. این نمایش نیز در روز 13 مرداد دو اجرا در ساعت‌های 15 و 17 و در روز 14 مرداد یک اجرا در ساعت 15 خواهد داشت.

آخرین اجرای جشنواره نمایش «آرش کمانگیر» خواهد بود که در روز‌های 15 و 16 مرداد ماه بر صحنه می‌رود. این نمایش نیز مطابق زمان‌بندی دیگر آثار، در روز اول اجرای خود دو اجرا و در روز دوم یک اجرا انجام می‌دهد.

گفتنی است اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک روز 17 مرداد ماه 1400 با برپایی مراسم اختتامیه در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران به کار خود پایان می‌دهد.

همچنین بر این موضوع تاکید شده که در صورت ادامه وضعیت پرخطر همه‌گیری کرونا در شهر تهران، اجرا‌های این جشنواره هیچ گونه بلیت‌فروشی نخواهد داشت.




نظرات کاربران