در حال بارگذاری ...
دو روز مانده تا آغاز اجرا با طراحی محمدصادق زرجویان

پوستر نمایش «ببو» رونمایی شد

دو روز پیش از آغاز اجراهای نمایش «ببو» از پوستر این نمایش با طراحی محمدصادق زرجویان رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر، دو روز مانده به آغاز اجرا، از پوستر نمایش «ببو» با طراحی محمدصادق زرجویان رونمایی شد. نویسنده و کارگردان نمایش «ببو» که از دوشنبه ۴مرداد اجراهای خود را در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند، مهیار شیروانی است و بازیگران این نمایش(به ترتیب الفبا) عبارت‌اند از پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، مسعود رمضانی.

همچنین از دیگر عوامل این گروه نمایشی می‌توان به ‏مجری طرح: محمد گودرزیانی، طراح نور: رضا خضرایی، ‏طراح گریم: مریم سالاروند، مشاور طراحی صحنه: هادی بادپا، ‏موسیقی: پوریا مهدی، گروه کارگردانی: ایمان حسینی و دانیال کریمی، ‏مدیر اجرا: محمدرضا اربابی‌نیا، ‏مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی و ‏مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

در خلاصه این نمایش که ژانری کمدی دارد، اینگونه آمده است که؛ در یکی از روزهایی که خانه‌ خالی است و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیای  باستانی، در زیر زمین خانه شان گروگان می‌گیرد. ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبه‌رو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است، با موانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.

مهیار شیروانی که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش «یه هفته بعد هفته قبل» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «جنگل آسفالت» را دارد، از زمستان سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز  پاندمی کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش «ببو» را آغاز کرده بود.

یادآور می‌شود پیش‌فروش تخفیف‌دار  نمایش «ببو» در سایت تیوال آغاز شده و این نمایش اجراهای خود را از ساعت 20:30 روز دوشنبه، چهارم مردادماه، در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران