در حال بارگذاری ...
به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد

انتقال اجرا‌های جشنواره تئاتر پنجمک به سالن اصلی پردیس تئاتر تهران

شورای سیاستگذاری جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک اعلام کرد که به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط کنونی، تمامی اجرا‌های جشنواره به سالن اصلی پردیس تئاتر تهران انتقال پیدا می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر پنجمک، شورای سیاستگذاری جشنواره که متشکل از چهره‌های شناخته‌شده و دست‌اند‌رکار تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان، همچنین نمایندگانی از والدین و گروه‌های نمایشی است با بررسی شرایط همه‌گیری کرونا و اهمیت حفظ سلامت هنرجویان کودک و نوجوان تصمیم گرفت سالن استاد محمد از جدول برنامه حذف شده و اجرا‌های جشنواره تنها در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه برود.

از آنجا که سالن اصلی پردیس تئاتر تهران تا روز 6 مرداد دراختیار ویژه‌برنامه تعزیه است، اجرا‌های جشنواره از 7 مرداد ماه در سالن اصلی برنامه‌ریزی شده‌اند و به ترتیب هر یک روز در میان روی صحنه ‌می‌روند.

بنا به تصمیم این شورا، اجرا‌های جشنواره تنها با حضور خانواده هنرجویان و تعداد محدودی از مهمانان ویژه از بین مربیان، هنرمندان و مسئولین تئاتر و نمایندگان رسانه‌ها که با دریافت کد مهمان از سایت تیوال شماره صندلی دریافت کرده‌اند روی صحنه خواهند رفت.

اطلاعات کامل هر نمایش و تاریخ و ساعت اجرا‌های جشنواره در سایت تیوال قابل مشاهده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران