در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه انجام شد

انتشار سی و دومین فراخوان تئاتر استان سمنان
ثبت نام غیر حضوری از طریق سایت ایران تئاتر

جشنواره تئاتر استان سمنان در نیمه اول آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و نحوه و شرایط ثبت‌نام در سی و دومین جشنواره، ثبت اطلاعات اجرای عمومی در درگاه استانی سایت ایران تئاتر ادر دسترس ست .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از سمنان، موضوع نمایش‌های حاضر در جشنواره آزاد بوده و ملاک انتخاب آثار کیفیت است و برگزیدگان به دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر معرفی خواهند شد .

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین و مهمترین رویداد تئاتری استان ها درسال های اخیر جایگاهی مهم برای رشد و توسعه تئاتر با توجه به شاخصه های ملی ، قومی ، منطقه ای و جغرافیایی بوده است . برگزاری این جشنواره تداوم و تثبیت این جایگاه ، ارتقا تولیدات سالانه هنرمندان تئاتر استان و همگرایی را بیش از پیش دنبال می کند .

این‌ جشنواره صـرفاً مختص به آثار نمایشی تولیدشده هنرمندانی است که با توجه به شرایط ستاد بحران در وضعیت کرونا ،حداقل تعداد 5 نوبت اجرای عمومی داشته آند، می‌توانند متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان باشند.

تنها ملاک تأیید اجرای عمومی آثار نمایشی، درج اطلاعات آثار در درگاه استانی سایت ایران تئاتر  به نشانی https://semnan.theater.ir/ در دسترس است، لذا از تمامی گروه‌های نمایشی درخواست می‌شود اطلاعات دقیق اجراهای خود را در این درگاه بارگذاری کنند.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام و تقاضای حضور در جشنواره 31/5/1400می باشد و  بازبینی آثار در نیمه دوم مهرماه انجام خواهد گرفت و جشنواره 5 تا 7 آبان ماه 1400 برگزار می‌شود.

برای ثبت نام در سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان اینجا را کلیک کنید.




مطالب مرتبط

هنرمندان برتر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

هنرمندان برتر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان معرفی شدند

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان، روز جمعه 19 آبان به خط پایان رسید و هنرمندان برتر خود را در بخش‌های مختلف شناخت و با رای هیئت داوران نمایش‌های «تبار خون» و «ناگفته‌های گودال ابوفارس» در بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «نگاتیو» و «یک اتفاق ساده» در بخش خیابانی برای حضور در ...

|

مهدی رحیمیان درگذشت

مهدی رحیمیان درگذشت

مهدی رحیمیان، بازیگر و کارگردان تئاتر، صبح امروز در سن 83 سالگی، در بیمارستان چشم از جهان فروبست.

|

نظرات کاربران