در حال بارگذاری ...
به واسطه سال‌ها تلاش انجام شد

تقدیر دکتر صالحی از هنرمند پیشکسوت تئاتر خراسان جنوبی

سید عباس صالحی با اهدای لوح تقدیر از علی شریفی هنرمند پیشکسوت هنرهای نمایشی به‌واسطه سال‌ها تلاش در عرصه‌ی هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ سید عباس صالحی با اهدای لوح تقدیر از علی شریفی هنرمند پیشکسوت هنرهای نمایشی به‌واسطه سال‌ها تلاش در عرصه‌ی هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی، قدردانی کرد.

کاظم ایمان طلب در مورد دلیل عدم برگزاری مراسمی با حضور حداکثری هنرمندان استان در این تجلیل گفت: این برنامه از جهت تجلیل فقط برای کمتر از 30 هنرمند تئاتری در کشور و تقدیر توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این پیشکسوتان از اهمیت بالایی برخوردار بوده ولی به جهت شرایط خاص همه‌گیری کرونا و نگرانی مدیران از تجمعات، باعث شد در اتاق اجلاس و با حضور مهدی رحیمی از اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان و محسن حسین زاده رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان جنوبی و ۲ تن از مدیران این اداره کل برگزار شود.

ایمان طلب با مثبت ارزیابی کردن این حرکت در پایان دولت اضافه کرد: استاد ذوالفقار بیتانه از فردوس، استاد سلم‌آبادی در موسیقی، استاد یوسفی در حوزه ادبیات، استاد محمدعلی قضایی هنرهای تجسمی و استاد علی شریفی هم در حوزه‌ی هنرهای نمایشی از استان خراسان جنوبی توسط وزیر محترم فرهنگ و ارشاد تجلیل شدند.

حسین ابراهیمی از پیشکسوتان حوزه تئاتر شهرستان فردوس و استان در یادداشتی کوتاه‌نوشت: کاش پیش‌ازاین و بیش از این‌قدر تو را می‌دانستند. مبارکت باشد. هرچند بی‌نیاز تمجیدی. تنت سالم و عمرت دراز

مهدی رحیمی نیز در یادداشتی بر تقدیر از علی شریفی نوشت: استاد شریفی عزیز؛ به‌حق واژه استاد برازنده قامت مردی است که طی سالیان دراز، تمام‌قد در عرصه‌ تئاتر این استان باشرافت و بدون جناح‌بندی‌های مرسوم در این عرصه یاری گر تمام اهالی تئاتر استان بوده، هست و خواهد بود. به‌پاس یک‌عمر همت مجدانه‌تان می‌ایستیم و در برابرتان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

صابر رنجبر نیز در یادداشتی بر این قدردانی نوشت: درود بر استاد علی شریفی و تمامی اساتید و پیشکسوتان تئاتر استان که زحمات زیادی را در عرصه‌ی هنر این استان کشیده‌اند. استاد شریفی به‌نوعی نماینده نسلی است که بدون هیچ ادعایی و تنها برای مشق عشق در این عرصه جنگیده‌اند. از جان و مال خود زده‌اند تا چراغ هنر استان روشن بماند. هرچند این قدردانی را کافی نمی‌دانم اما از این فرصت استفاده می‌کنم و از تمامی پیشکسوتان مخلصانه تشکر می‌کنم.

شایان‌ذکر است لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسمی به این هنرمند برجسته استان تقدیم شد.




مطالب مرتبط

پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت
پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت

با پایان رقابت و اجرای 8 نمایش در بخش صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش خیابانی طی مراسمی آثار و هنرمندان برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند و نمایش «فخرالزمان» به کارگردانی مهدی مسروری و نمایش «دودوتاچهارتا» به کارگردانی محمد نخعی در بخش صحنه‌ای به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران