در حال بارگذاری ...
کارگاه بازیگری شکرخدا گودرزی با حمایت اداره کل هنر‌های نمایشی در استان لرستان برگزار شد؛

تولید یک اثر نمایشی به منظور شرکت در جشنواره تئاتر فجر

شکرخدا گودرزی نویسنده و کارگردان تئاتر، کارگاه بازیگری را با حمایت اداره کل هنر‌های نمایشی در استان لرستان برگزار کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از انجمن نمایش بروجرد، شکرخدا گودرزی نویسنده و کارگردان تئاتر روز پنج‌شنبه و جمعه 7 و 8 مرداد ماه کارگاه بازیگری را با حمایت اداره کل هنر‌های نمایشی در شهر‌های بروجرد و ازنا در استان لرستان برگزار کرد.

پژمان شاهوردی رئیس انجمن نمایش شهرستان بروجرد در این‌باره گفت: حدود یک ماه، پیگیری‌هایی به منظور برگزاری کارگاه بازیگری برای هنرمندان استان لرستان انجام شد و از آنجا که شکرخدا گودرزی نویسنده و کارگردان تئاتر، ‌زاده شهر بروجرد است تمایل داشتیم تا این کارگاه توسط او برگزار شود. طی مذاکراتی که انجمن نمایش با آقای گودرزی داشت، او نیز ابراز تمایل کرد و در ادامه قادر آشنا مدیر کل هنر‌های نمایشی نیز با این درخواست موافقت کرد.

او همچنین افزود: شکرخدا گودرزی در نظر داشت تا این ورک‌شاپ به صورت رایگان به منظور حمایت از هنرمندان استان برگزار شود و از این رو، ورک‌شاپ بازیگری با حمایت اداره کل هنر‌های نمایشی به صورت رایگان برای هنرمندان ترتیب داده شد. به دلیل وضعیت قرمز و محدودیت‌های استان، تصمیم بر آن شد تا این کارگاه در دو روز و در شهرستان‌های بروجرد و ازنا برگزار شود و در این راستا هنرمندان شهرستان‌های اطراف نیز امکان حضور در این ورک‌شاپ را داشتند و این کارگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دو نوبت صبح و عصر در دو شهرستان طی دو روز و با استقبال قابل توجه هنرمندان استان بر‌پا شد.

شاهوردی در ادامه عنوان کرد: یکی از نکات قابل توجه برگزاری این ورک شاپ حضور هنرمندان پیشکسوت بروجرد به دعوت انجمن هنر‌های نمایشی بروجرد بود که خوشبختانه مورد اقبال قرار گرفت و از دیگر نکات، تصمیم هنرمندان شرکت‌کننده در این کارگاه، مبنی بر تولید و آماده‌سازی نمایشی بومی با هدایت شکرخدا گودرزی به منظور شرکت در چهلمین جشنواره تئاتر فجر است.

رئیس انجمن نمایش شهرستان بروجرد در بخشی از صحبت‌هایش اظهار کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های مدیرکل هنر‌های نمایشی تدارک برنامه‌های آموزشی به منظور تولید اثر با پشتوانه علمی و دانشگاهی در میان هنرمندان استان‌هاست و در صورت عدم حمایت قادر آشنا برگزاری این کارگاه به صورت قطع اتفاق نمی‌افتاد.

او در پایان گفت: در پایان از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، انجمن هنر‌های نمایشی ایران و انجمن هنر‌های نمایشی لرستان صمیمانه سپاسگزارم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران