در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان :

سعید نوریان معاون هنری و سینمایی اردبیل شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با صدور ابلاغی، سعید نوریان از هنرمندان و فعالین تئاتری را به عنوان معاون هنری و سینمایی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با صدور ابلاغی، سعید نوریان از هنرمندان و فعالین فرهنگی ئ هنری را به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان معرفی کرد. در بخش از این ابلاغ آمده است:

«ضمن تبریک ایام باسعادت دهه ولایت و سالروز آغاز ولایت و امامت مولی الموحدین  و امیر المومنین، حضرت علی (ع)، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل منصوب می شوید. ضمن آرزوی توفیق در انجام امور محوله که با نصب العین قرار دادن احکام الهی و رهنمودهای مفام معظم رهبری در بیانیه دوم انقلاب مسر خواهد بود، امید است با عنایت به ظرفیت های گسترده موجود استان، بویژه بسترهای مرتبط با فرهنگ عاشورایی مردمان این سرزمین در مسیر اعتلای فعالیت های تخصصی معاونت هنری و سینمایی اهتمام ویژه داشته و در ارتقای جشنواره های استانی و ملی به میزبانی شهرستان های تابعه استان در جهت رشد و شکوفایی استعدادها، گام های استوار بردارید. »

سعید نوریان از هنرمندان و فعالین تئاتری استان اردبیل است که فعایت تئاتری خود را از سال 1362 آغاز کرده و ضمن حضور در نمایش های مختلف به عنوان نویسنده، بازیگر و کارگردان؛ در جشنواره های تئاتری در سطوح استانی، منطقه ای و ملی حضور داشته است.

حضور در هیئت امنای انجمن نمایش شهرستان اردبیل، عضویت در شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان، مدیریت سایت استانی ایران تئاتر در اردبیل ،مدیریت نشریات تخصصی  و ویژه نامه های مربوط به جشنواره ها و رویدادهای تئاتری برگزار شده در اردبیل، عضویت در هیئت های بازخوانی، بازبینی و داوری جشنواره های مختلف استانی و منطقه ای، بازی در چند فیلم کوتاه و مجموعه تلویزیونی، عضویت در هیئت مدیره انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان و انتشار چندین کتاب، مفاله پژوهشی و یاددادشت های فرهنگی و هنری از جمله فعالیت های این هنرمند اردبیلی است. از دیگر فعایت های سعید نوریان می توان به نمایندگی بنیادبین المللی امام رضا(ع) و دبیری چند دوره جشنواره موضوعی از سری برنامه های جشنواره امام رضا(ع) در اردبیل، دبیری و مدیریت افتتاحیه، اختتامیه، نمایشگاه های تخصصی، امورفر هنگی و هنری دوره های مختلف جشنواره تئاتر استانی اردبیل وگویندگی و مجری گری در صداو سیمای مرکز اردبیل اشاره کرد.

سعید نوریان از همکاران با سابقه ایران تئاتر است و سال هاست مسئولیت درگاه استانی تئاتر اردبیل را برعهده دارد.برای این همکار پرتلاش آروزی موفقت روز افزون داریم.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر
کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل با تاکید بر ضرورت تشکیل سازمان تئاتر، این موضوع را مطرح کرد که ایجاد این سازمان زمینه‌ساز حمایت از گروه‌های نمایشی شده و انسجام بیشتری به حوزه هنرهای نمایشی می‌دهد و می‌تواند در جذب اعتبارات بیشتر برای ...

|

نظرات کاربران