در حال بارگذاری ...
با حکم انجمن هنرهای نمایشی فارس

فاطمه حسینی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهر رستم شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان رستم با حضور امید وامق مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان فارس و به بهنام بداغی عضو هیئت مدیره و مسئول منطقه غرب انجمن هنرهای نمایشی استان ، ششم مرداد ۱۴۰۰ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رستم برگزار شد.

به گزارش تئاتر فارس، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رستم با تقدیر و تشکر از فعالیت های فاطمه حسینی رئیس انجمن نمایش شهرستان رستم گفت : خانم حسینی در طول دوران مدیریت دو ساله خود در انجمن نمایش و تعامل خوبی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتند و در مجموع تعامل خوبی صورت گرفت و متاسفانه بیماری منحوس کرونا ضربه مهلکی به حوزه فرهنگ و هنر وارد کرد نگذاشت که این تعامل در عمل نشان داده شود از زحمات و خدماتشان صمیمانه تقدیر می شود.

رحمن محقق افزود : به همین جهت مجددا از سوی هنرمندان و‌اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رستم خانم حسینی به انجمن هنرهای نمایشی فارس معرفی و با توجه به عملکرد مثبتشان ، هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس ایشان را مجددا برای تصدی این سمت انتخاب کرد.

  انتظار ما از رئیس انجمن هنرهای نمایشی این است که در ساماندهی گروه های نمایشی و سوق دادن برای ثبت انها تلاش نمایند تا انشالله در چند سال آینده شاهد ثبت گروه های نمایشی بیشتری از شهرستان باشیم و در حوزه آموزش تلاش شود تا کلاسهای آموزشی مقدماتی و تخصصی برگزار شود

امید وامق مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان با تشکر از زحمات فاطمه حسینی گفت: انتظار ما تعامل و همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بدون این تعامل انجمن نمایش قدرتی ندارد و نمی تواند مستقلاً به فعالیت خود ادامه دهد لذا تحت هر شرایطی می بایست این تعامل حفظ شود.

بهنام بداغی مسئول منطقه غرب انجمن هنرهای نمایشی استان فارس ضمن تبریک انتخاب مجدد فاطمه حسینی گفت : از همه هنرمندان و پیشکسوتان تقاضا داریم نهایت همکاری را با ایشان داشته باشند و قطعا این تعامل و‌همکاری تاثیری بر توسعه هنر نمایش و ارتقای جایگاه شهرستان دارد

 




مطالب مرتبط

با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید
با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید

نمایش «بی‌خوابی» به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین، کاری از هنرمندان شیرازی، به عنوان نماینده ایران در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی دربندیخان عراق حضور پیدا کرد و موفق به کسب مقام دوم بهترین نمایش در بخش بین‌الملل شد.

|

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس شامگاه شنبه ۲۷ آبان در تالار حافظ شیراز برگزار شد و در بخش آثار خیابانی نمایش «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای، نمایش های «ایلخونی»، «تاوان»، «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و «روزهای اوج یک ...

|

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران