در حال بارگذاری ...
جستجو در جانب خاکستری فضای مجازی

آغاز پخش نمایش «اسموکینگ روم» در تلویزیون تئاتر ایران

پخش نمایش «اسموکینگ روم» در تلویزیون تئاتر ایران آغاز شد و علاقه‌مندان و مخاطبان پیگیر تئاتر می‌توانند به تماشای آن بنشینند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی و نویسندگی مهدی زندیه پیش از این در مردادماه سال ۱۳۹۹ و در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر و نیز بخش رقابتی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفته و با استقبال تماشگران مواجه شده بود. این استقبال در شرایطی بود که اجرای این نمایش در سالن سمندریان با محدودیت در بلیت‌فروشی به دلیل ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه شده بود؛ با این حال تمامی ظرفیت‌های قابل‌دسترس در طول مدت اجرا فروخته شده بودند.

متن این نمایش برگرفته از رخداد حمله انتحاری چند تن از اعضای گروه داعش به فرودگاه آتاتورک استانبول در 8 تیر 1395 است که منجر به کشته شدن 45 انسان بی‌گناه شد.

سعید زارعی، کارگردان نمایش «اسموکینگ روم» متولد سال ۱۳۶۹ در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که سابقه دستیار کارگردانی و بازیگری را هم در کارنامه خود دارد.

او بازیگری حرفه‌ای را با بازی در نمایش «زمستان ۶۶» به کارگردانی محمد یعقوبی آغاز و سپس در نمایش «دایره گچی قفقازی» حمید پورآذری بازی کرده است.

زارعی همچنین کارگردانی نمایش‌هایی چون «شرقی غمگین»، «کفخواب»، «درنیومده»، «بیدینجیلی» ، «خیط خون»، «لایو»، و «فرونشست» و... را  بر عهده داشته است.

بازیگران این نمایش سعید زارعی، محمود جهان‌نوش، محمد امین افشار، سویل جعفری، الهه پورسند، فاطمه صادق، علیرضا صمدزاده، فرناز حسینمردی، امیر امرایی‌نیا، مرتضی سالاری، بیتا تالشی، آهو قلندر، مریم بهمن‌پور، فاطیما حسین‌زاده هستند.

 ر‌ها جهانشاهی مجری طرح و مدیر تولید، سید عماد عامری مدیر پروژه، سارا بقا طراح لباس، مسعود رنجبر شیرازی طراح نور، کیارش خداشناس طراح صدا و موسیقی، کاوه سجادی طراح صدا و موسیقی، مریم برادران طراح گرافیک و مدیر هنری و سینا رشیدی طراحی ویدئو مپینگ، از دیگران عوامل این نمایش هستند. محمد نوحی مسئولیت موشن و ساخت ویدئو، علی ملکی عکاس، وحید منتظری مدیر تبلیغات، امیر قالیچی مسئولیت روابط عمومی این نمایش را بر عهده داشته‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران