در حال بارگذاری ...
وقتی مقصد رابطه‌ها تغییر می‌کند

پخش «جنگل آسفالت» از تلویزیون تئاتر ایران

پخش «جنگل آسفالت» جدیدترین اثر گروه نمایشی نقطه‌چین بعد از اخذ مجوز تولید و ضبط از اداره کل هنرهای نمایشی، از تلویزیون تئاتر ایران آغاز شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ایران تئاتر، «جنگل آسفالت» جدیدترین اثر گروه نمایشی نقطه‌چین به‌شمار می‌آید که در کوران مشکلات و محدودیت‌های ناشی از کرونا هم دست از تلاش برنداشتند و این نمایش را به کارگردانی محمدرضا حسینی و بر اساس متنی نوشته مهدی معبودی برای اکران آنلاین و نمایش در پلتفرم تلویزیون تئاتر آماده و اجرا کردند.

در خلاصه داستان این نمایش می‌خوانیم: «زوجی در گیر و دار روزمرگی زندگی دچار مشکلاتی هستند. مرد مدعی است مانند شیر بالای سرِ زندگی‌شان است. روزی مامور محیط زیست برای حفظ آخرین بازمانده شیرها پیش آن‌ها می‌آید و به تعبیری وارد زندگی آن‌ها می‌شود که اتفاقات تازه‌ای را در پی دارد و...»

محمدرضا حسینی، کارگردان «جنگل آسفالت»، بازیگر و سرپرست گروه نقطه‌چین، پیش از این نمایش «حماقت ایکاروس» را هم کارگردانی کرده است.

در نمایش «جنگل آسفالت» عباس نورمحمدی، سید هادی قدیری  و آیدا خانزاده به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده‌اند.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از دستیار کارگردان: پرستو کارگر، برنامه‌ریز: ایمان خرم نژاد، مدیر صحنه: امیر مهدی میرفخرایی،  دستیار صحنه: مهدی احمدی، عکاس و تصویربردار: کوروش برزی، علی‌اصغر زارعی و با همکاری امیر حسینی و مجموعه عمارت نوفل لوشاتو.




نظرات کاربران