در حال بارگذاری ...

اعلام برگزیدگان دومین جشنواره‌ شهروندی ‌اصفهان

براساس این گزارش نمایش‌های شرکت کننده در دومین جشنواره استانی نمایش خیابانی شهروندی عبارت بودند از‌ نمایش‌های"سه نقطه"، "دختری با لباس سبز"، "کولاک"، "آتش نشان"، "چیزی شبیه زندگی"، "ما سه نفر"، "من و مدادم"، "مرد صبح و سحر"، "پیک نیک در بیشه"، "شهر افسرده"، "تلخک و شاه رقاص" و"زندگی در ۱۵ دقیقه"‌.

دومین جشنواره استانی نمایش خیابانی شهروندی از 29 آبان تا یکم آذر ماه در سطح شهر اصفهان برگزار شد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تالار هنر اصفهان، در این جشنواره که توسط تالار هنر و کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان برگزار شد، 10 گروه نمایشی به صورت رقابتی و دو گروه نمایشی به صورت غیر رقابتی حضور داشتند.
براساس این گزارش نمایش‌های شرکت کننده در دومین جشنواره استانی نمایش خیابانی شهروندی عبارت بودند از‌ نمایش‌های"سه نقطه"، "دختری با لباس سبز"، "کولاک"، "آتش نشان"، "چیزی شبیه زندگی"، "ما سه نفر"، "من و مدادم"، "مرد صبح و سحر"، "پیک نیک در بیشه"، "شهر افسرده"، "تلخک و شاه رقاص" و"زندگی در 15 دقیقه"‌.
این نمایش‌ها‌‌ 82 اجرا در 13 نقطه شهر اصفهان ‌داشتند که توسط حسینعلی شوندی، احمد شاهین‌فر و مریم موحدیان مورد داوری قرار گرفتند.
در بخش طرح و ایده این جشنواره احسان حاجی‌هاشمی برای نمایش"شهر افسرده" رتبه نخست، بهمن گرامی برای نمایش"ما سه نفر" رتبه دوم و پویان عطایی برای نمایش"کولاک" رتبه سوم را کسب کرد.
در بخش کارگردانی این جشنواره نیز بهمن گرامی برای نمایش"ما سه نفر" رتبه نخست را به خود اختصاص داد و رتبه دوم به طور مشترک به پویان عطایی برای نمایش"کولاک" و احسان حاجی‌هاشمی برای نمایش"شهر افسرده" به طور مشترک داده شد. همچنین محمدعلی یاری برای نمایش"چیزی شبیه زندگی" و الهام رضایی برای نمایش"سه نقطه" به طور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و مهدی ارجمندی برای نمایش"آتش نشان" تقدیر شد.
در بخش بازیگری این جشنواره نیز برگزیده برای رتبه نخست در نظر گرفته نشد و جویا پورمشکور برای نمایش"سه نقطه" و بهمن گرامی برای نمایش"ما سه نفر" به طور مشترک رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین رتبه سوم به طور مشترک پویان عطایی برای نمایش"کولاک" و مجتبی طالبی برای نمایش"ما سه نفر" داده شد و مهران مرادی برای نمایش"آتش نشان"، سیدحسین موسوی برای نمایش"شهر افسرده"، محمد سهرابی برای نمایش"پیک نیک در بیشه" و محمدحسین رفیعی برای نمایش"شهر افسرده" تقدیر شدند.
در بخش طراحی صحنه این جشنواره نیز رتبه نخست به احسان حاجی‌هاشمی برای نمایش"شهر افسرده" و محمدعلی یاری برای نمایش"چیزی شبیه زندگی" رتبه دوم را به خود اختصاص داد و بهمن گرامی رتبه سوم را برای نمایش"شهره افسرده" گرفت.
در بخش موسیقی نیز مهدی کیانی برای نمایش"آتش نشان" رتبه نخست و مرتضی شاه‌بندری برای نمایش"پیک نیک در بیشه" رتبه دوم و در بخش طراحی بروشور بهمن گرامی برای نمایش"ما سه نفر" و نسیم شاه‌بندری برای نمایش"مرد صبح و سحر" مورد تقدیر قرار گرفتند.