در حال بارگذاری ...
با هدف بررسی نقش روایت هنری در عصر نوین

همایش «هنر و روایت» برگزار می‌شود

نظر به اهمیت روایت شناسی و روایت نگاری در هنر و نقش تعیین‌کننده آن در دوره معاصر، همایش «هنر و روایت» با هدف بررسی نقش روایت هنری در عصر نوین به همت معاونت پژوهشی و هنری فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، پژوهشگران می‌توانند یافته‌های پژوهشی خود را حول محورهای مطالعاتی زیر به دبیرخانه علمی این همایش ارسال کنند:

«بازنمایی روایی و بازنمایی نمایشی در هنرها»، «عناصر روایی و هنرها: وجه، زمان، صدا...»، «روایت شناسی تطبیقی در هنرها: سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی...»، «روایت‌های ادبی و روایت‌های هنری»، «روایت‌های هنری و فرهنگ‌ها»، «روایت‌های هنری و واقعیت‌های زندگی»، «روایت‌های ایرانی و هنرهای ایرانی» و «روایت‌شناسی هنری در ایران( هنرمندان، محققان و مخاطبان)».

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند چکیده مقالات خود را، حداکثر تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰، به رایان‌نامه همایش، به نشانی  ravayat@honar.ac.ir یا به صورت پستی به دبیرخانه همایش هنر و روایت، به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، فرهنگستان هنر، کد پستی ۱۴۱۶۹۵۳۶۱۳ ارسال کنند.

دبیری علمی این همایش بر عهده علی عباسی، استاد دانشگاه شهید بهشتی است و تاریخ برگزاری همایش مذکور اسفند ماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۶۶۴۹۳۴۳۱ تماس برقرار کنند.

 




نظرات کاربران