در حال بارگذاری ...
اصغر اشراقی خبرداد؛

انتشار فراخوان انتخابات انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری

فراخوان تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی از سوی شورای برنامه ریزی و برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای ارتقاء، ترویج و گسترش فعالیتهای نمایشی در سطح استان ،  فراخوان تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری منتشر شده است.

اصغر اشراقی افزود: اعضای انجمن شامل هسته مرکزی گروه های نمایشی شهرستان­ها و مرکز استان هستندکه طبق شرایط و ضوابط مندرج در آیین نامه تاسیس و ثبت گروه های نمایشی مصوب معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورخ 15/6/1396 به تایید اداره کل هنرهای نمایشی رسیده باشد و در سامانه گروههای نمایشی ثبت شده باشند.

به گفته وی تعداد نمایندگان هر گروه نمایشی در مجمع عمومی نمایندگان بستگی به سطح هر گروه مندرج در ماده 6 آیین نامه تاسیس و ثبت گروه های نمایشی دارد، به نحوی که گروههای بزرگ یا الف سه نماینده، گروه های متوسط یا ب دو نماینده و گروههای کوچک یا ج یک نماینده در مجمع عمومی نمایندگان خواهند داشت.

اشراقی اظهار داشت: سابقه مستمر در رشته هنرهای نمایشی، عضو بودن در هسته مرکزی گروه های نمایشی پروانه دار استان،  داشتن سوابق اجرایی و حضور در جشنواره های معتبر و یا سوابق مدیریتی در زمینه تئاتر  و نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر به تایید مراجع ذیربط.و داشتن صلاحیت های عمومی  از شرایط نامزد های هیئت رئیسه و بازرس انجمن  هنرهای نمایشی استان می باشد.

اشراقی تعداد اعضای هیأت رئیسه­­ی شعبه استان چهارمحال و بختیاری­ پنج نفر هیأت رئیسه و یک نفر بازرس عنوان کرد و گفت: ثبت نام نامزدی جهت هیات رئیسه انجمن و بازرس انجمن جداگانه خواهد بود و هر فرد تنها در یکی از این دو بخش امکان ثبت نام را دارد. رای گیری هیات رئیسه انجمن و بازرس در یک زمان و به شکل مجزا انجام می گیرد.

به گفته وی هر عضو هسته مرکزی در صورت عدم حضور دیگر اعضاء، در انتخابات می­تواند وکالت دیگر اعضاء از هسته مرکزی گروه خود را بر عهده بگیرد. وکالت تنها مختص به گروه های غیر مرکز استان خواهد بود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، متقاضیان می توانند تا دوشنبه 8 شهریور جهت ثبت نام  به عنوان نامزد هیئت رئیسه و بازرس انجمن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واحد هنرهای نمایشی  مراجعه نمایند.

گفتنی است انتخابات انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری چهارشنبه 10 شهریور ساعت 11 صبح در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

سیروس همتی: جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است
گفت‌وگو با داور سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

سیروس همتی: جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است

داور سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به خالی بودن جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های تئاتر استانی گفت: سرمایه‌گذاری و ارائه آموزش در این حوزه به دلیل اهمیت بُن‌مایه تئاتر کودک و نوجوان و ضرورت پشتوانه‌سازی برای آینده تئاتر لازم است.

|

در اختتامیه سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استانی

نمایش‌های راه‌یافته از چهارمحال و بختیاری به جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند
در اختتامیه سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استانی

نمایش‌های راه‌یافته از چهارمحال و بختیاری به جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شدند

سی‌و‌پنجمین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری پایان یافت و سه نمایش «من هر وقت ‌دیدمت داشتی می‌رفتی»، «عاشقانه، عامدانه، قاتلانه» و «تکرار» موفق به حضور در جشنواره منطقه‌ای فجر شدند.

|

نظرات کاربران