در حال بارگذاری ...
با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

سعید نوروزی دبیر جشنواره مرصاد شد

طی حکمی از سوی بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و رئیس جشنواره ملی تئاتر مرصاد سعید نوروزی از هنرمندان توانمند و تحصیلکرده شهرستان اسلام آبادغرب به عنوان دبیر جشنواره منصوب شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد، در متن حکم انتصاب آمده‌است: در اجرای بند 2 ماده 3  فصل دوم آیین نامه اجرایی جشنواره ملی تئاتر مرصاد و بنا به پیشنهاد شورای سیاستگذاری، جنابعالی را به عنوان دبیر اجرایی جشنواره مذکور در سال 1400 منصوب می نمایم. امید است با بهره گیری از تجارب ارزنده خویش، همیاری و مشاورت و استفاده از نیروهای توانمند در برگزاری باشکوه این جشنواره موفق و موید باشید. توفیق و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.    

سعید نوروزی طراح، کارگردان، بازیگر، نویسنده، تهیه کننده، مدرس، پژوهشگر، داور و مدیر هنری و دارای کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و از چهره های شناخته شده نمایش کشور است.
وی متولد 22 آبان 1360 شهر حُمیل، شهرستان اسلام آبادغرب، استان کرمانشاه است و فعالیت هنری خود را  از سال 1373 با حضور در نمایش ‎های دانش ‎آموزی و سپس دانشجویی آغاز کرد.

نوروزی کارشناس مسئول واحد‎ هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه، مؤسس و مدیر مسئول گروه تئاتر کلهر کرمانشاه ، مؤسس، مدیر مسئول و مدرس آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی کلهر، مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، عضو سابق شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان کرمانشاه  را در کارنامه خود دارد.
از دیگر سوابق هنری سعید نوروزی می توان به طراحی، کارگردانی و تهیه کننده‎ی 43 نمایش/ بازی در 44 نمایش/ نگارش 10 نمایشنامه ، بازی در 3 فیلم کوتاه، 4 فیلم بلند، 1 مینی سریال و 1 تله تئاتر ، 12 سال سابقه‎ تدریس تئاتر در ادارت، سازمان‎ها و شهرستان‎ های استان کرمانشاه ، انجام پژوهش های پرونده‎ تئاتر استان کرمانشاه و دفاع مقدس و تئاتر در کرمانشاه و عضو هیأت داوران 10 جشنواری استانی، منطقه ای و ملی تئاتر اشاره کرد.

حضور در چندین جشنواره مختلف تئاتر و فیلم بین‎ المللی، ملی، منطقه‎ ای و استانی و  کسب 37 رتبه، 52 تقدیر و برنده‎ی جوایز گوناگون در عرصه ی هنرهای نمایشی از سوابق دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد است.




نظرات کاربران