در حال بارگذاری ...
با پخش نمایش محیطی «لبخند با طعم ماسک» رقم خورد

کرونا ، آموزش و آگاهی با چاشنی فانتزی در تلویزیون تئاتر ایران

نمایش خیابانی «لبخند با طعم ماسک» با طراحی و کارگردانی هنرمند نام‌آشنای شهر فیروزه، محسن مسعودی‌فر در تلویزیون تئاتر ایران در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

نمایش «لبخند با طعم ماسک» جزو آثار بخش مسابقه نمایش‌های محیطی سی ونهمین دوره جشنواره تئاتر فجر بوده و سال 1399به مدت زمان 15 دقیقه در پهنه رودکی تهران برای عموم اجرا شده است.

همچنین نمایش «لبخند با طعم ماسک» به صورت موزیکال و فانتزی طراحی شده و در این اثر ماجرای رقابت بین کادر درمان و مدافعان سلامت با تیم کرونا اجرا می‌شود. این نمایش با توجه به شرایط کرونایی کشور، سعی بر فرهنگ‌سازی و نیز شناسایی و مقابله با مشکلاتی دارد که از رعایت نکردن موارد بهداشتی پدید می‌آید.

در فیلم‌تئاتر «لبخند با طعم ماسک» هنرمندان تئاتر نیشابور محمد طاغونی، شادی امینی، متینا اسلامی، مبینا عین آبادی، امیرمهدی ناصری، مبینا دهنوخلجی، نداشیرازی، رضاثنایی، مهدی خانلقی، رضا بوژمهرانی، اشکان داوری، پرنیان مسعودی‌فر، محمد عادلی، مرتضی جهان‌دوست، امیر آتشی، آرین دهنوی و عطیه یزدانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

محسن مسعودی‌فر، کارگردان این نمایش از فعالان و هنرمندان جوان تئاتر خراسان و شهر نیشابور است و در کارنامه خود، سابقه کارگردانی نمایش‌های موفقی چون سیاه‌بازی «قصه باغ زالزالک» نوشته داوود فتحعلی‌بیگی، «رقصی چنین» نوشته محمد رضایی راد،«تهران ۱۳۹۰ خورشیدی»، «قصه ملک جمشید»، «فراتر از صداقت»، «هفت شهر عشق»، «عروسی اجباری»، «انتظار با چادر سیاه» و... را دارد.

دیگر عوامل نمایش «لبخند با طعم ماسک» عبارت‌اند از طراح فرم: امین نجار، طراحی و اجرای گریم: مرضیه متقی نژاد، طراحی و دوخت لباس: منیژه وحدتی، طراح پوستر: سارا بیات، دستیار کارگردان: مهدی نجفی، مدیر هماهنگی: احسان اتابکی، موسیقی: امیرحسین حسینی و معین نعیم‌آبادی، فیلم و تدوین: عماد شیخی و مجید شمس.

این روزها که کرونا شرایط نه‌چندان مساعدی را ایجاد کرد، شاید دیدن فیلم‌تئاتر «لبخند با طعم ماسک» برای مخاطبان و علاقه‌مندان این امیدواری را ایجاد ‌کند که می‌توان با رعایت توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، این دوره سخت را پشت سر گذاشت.




نظرات کاربران