در حال بارگذاری ...
با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان زرقان معرفی شد

مراسم معارفه سیاوش نعمت الهی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان زرقان با حضور امید وامق مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان فارس و نوید جعفری نایب رئیس انجمن و مسئول منطقه مرکز انجمن هنرهای نمایشی استان ، سید علیرضا موسوی مدیر کانون تئاتر خیابانی فارس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرقان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، احمد جعفری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرقان گفت هنرمندان با حضور و اجرا در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف می‌توانند نقش اصلی را در تغییر و تحولات شهرستان ایفا نمایند همراهی و تعامل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاثیر بسیاری بر این تغییر و تحولات دارد ‏و انتظار از جامعه هنری این است که در همه صحنه‌ها و برای همه مناسبت‌ها برنامه خاص و ویژه داشته باشند

متاسفانه بیماری منحوس کرونا ضربه مهلکی به حوزه فرهنگ و هنر وارد کرد که امیدواریم به زودی شاهد بهبود شرایط در این زمینه باشیم.

امید وامق مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان با ابراز امیدواری از فعالیت انجمن هنرهای نمایشی در شهرستان تازه تاسیس زرقان گفت: خوشبختانه شهرستان زرقان به واسطه نزدیکی به مرکز استان و همچنین حضور هنرمندان و جوانان فعال و علاقه مند می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان بیش‌ترین دستاورد را در زمینه بهبود فعالیت‌های نمایشی داشته باشد.

نوید جعفری مسئول منطقه مرکز انجمن هنرهای نمایشی استان فارس ضمن قدردانی از همکاری شهرداری شهرستان زرقان در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری گفت: خوشبختانه شهرستان زرقان هم از لحاظ نیروی انسانی علاقه‌مند و‌ پیگیر و هم از لحاظ همکاری سرپرست محترم اداره ارشاد شهرستان و دید فرهنگی شهرداری زرقان دارای امتیازات بسیاری هست که به لطف خدا و همت اهالی هنر امیدواریم شاهد بهترین اتفاقات در این شهرستان باشیم.

در ادامه این دیدار حکم سیاوش نعمت الهی به وی تحویل داده شد و از سوی انجمن هنرهای نمایشی فارس تعدادی کتاب و مجلات تخصصی به دفتر انجمن اهدا شد.

در ادامه با حضور جمعی از هنرمندان از پلاتو نمایشی زرقان واقع در بوستان اصلی این شهرستان بازدید شد که با همت شهرداری در حال بازسازی است تا به‌زودی جهت اجراهای صحنه‌ای و همچنین اجراهای خیابانی در محوطه بوستان مورد بهره برداری قرار بگیرد.




مطالب مرتبط

با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید
با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید

نمایش «بی‌خوابی» به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین، کاری از هنرمندان شیرازی، به عنوان نماینده ایران در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی دربندیخان عراق حضور پیدا کرد و موفق به کسب مقام دوم بهترین نمایش در بخش بین‌الملل شد.

|

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس شامگاه شنبه ۲۷ آبان در تالار حافظ شیراز برگزار شد و در بخش آثار خیابانی نمایش «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای، نمایش های «ایلخونی»، «تاوان»، «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و «روزهای اوج یک ...

|

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران