در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی اردبیل در دیدار با هنرمندان خلخالی:

هنرمندان تولید کارهای فاخر با فرهنگ غنی را مدنظر قرار دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی اردبیل در نشست صمیمانه ای که با هنرمندان خلخالی گفت: هنرمندان تولید کارهای فاخر با فرهنگ غنی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در نشستی صمیمی، با هنرمندان شهرستان خلخال دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور سعید نوریان معاون هنری و سینمائی و جمعی از هنرمندان منطقه خلخال برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: فرهنگ و هنر ما از عرف جامعه ای که در آن زندگی می کنیم منفک نیست و در دوره های مختلف تاریخی، این فرهنگ و هنر عجین شده با روح تک تک افراد جامعه، شاهکارهای مختلفی را خلق نموده و به دنیا ارائه کرده است.

وی افزود: پیشینه غنی فرهنگی و تاریخی ما باید مدنظر قرار بگیرد و در این خصوص، فرهیختگان و هنرمندان ما مسئولیت خطیری را برعهده دارند زیرا با وجود توطئه دشمنان و بحران هویتی را که برای ما به وجود آورده اند باید، آگاهانه و هوشمندانه به برخی جریانات نگاه کرده و توطئه دشمنان را در این خصوص خنثی نماییم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اصالت فرهنگی و قدرت تأثیرگذاری فرهنگ و هنر بیان کرد: تولید کارهای فاخر با فرهنگ غنی و پیشینۀ تاریخی بومی باید توسط فرهیختگان و هنرمندان این دیار مدنظر قرار گیرد.

بحرالعلومی با اشاره به جایگاه شهرستان خلخال در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری گفت: در راستای رونق بخشیدن به فعالیت های فرهنگی و هنری، رویدادهای مختلفی را برای این شهرستان برنامه ریزی کردیم و در آینده شاهد اتفاقات میمونی در عرصه فرهنگ و هنر خواهیم بود.

 در این دیدار صمیمی که در محل مجتمع فرهنگی و هنری خلخال برگزار شد، تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان به بیان دغدغه ها و مسائل و مشکلات خود پرداختند و از حسن نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نسبت به فعالیت های فرهنگی و هنری این شهرستان تقدیر و قدردانی کردند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران