در حال بارگذاری ...
به قلم حسین صفی

مجموعه نمایشنامه «گودو، لورکا، قهوه قجری و دیگران» منتشر شد

مجموعه نمایش نامه «گودو، لورکا، قهوه قجری و دیگران» نوشته حسین صفی تو سط انتشارات هنر پارینه در ۵۰۰ نسخه روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، مجموعه نمایش نامه «گودو، لورکا، قهوه قجری و دیگران» نوشته حسین صفی تو سط انتشارات هنر پارینه در 500 نسخه روانه بازار نشر شد.

مجموعه نمایش‌نامه «گودو،لورکا،قهوه قجری و دیگران» بر اساس گروتسکی غافل گیر کننده شکل می‌گیرد که از پیوستن آدم هایی مانند شخصیت‌های در انتظار گودو(ولادمیر و استراگون که حالا در پس انتظاری طولانی پیر شده‌اند)با لورکایی که تیر باران شده و آدم هایی از دوران قجر(شاهدختی و شوخی و خدمتکاری)که همه ناگزیر و اتفاقی در یک چهار دیواری گرد هم آمده‌اند و هرکدام دغدغه‌های خود را دارند که در نهایت دغده‌های‌شان پیوند می‌خورد.

حسین صفی کارشناس تئاتر استان همدان،منتقد و مدرس تئاتر متولد اول فروردین ۱۳۴۶ در شهر همدان است. آثار نمایشی و صحنه‌ای ایشان همواره به لحاظ خلاقیت کارگردانی و دراماتورژی،مورد استقبال علاقمندان و هنرمندان استان قرار گرفته است.

حسین صفی در سه حوزه پژوهش،نمایشنامه نویسی و رمان در حوزه نشر حضوری فعال دارد. زیبایی شناسی،زنان شاهنامه،ناشناخته‌های حیوانی در درام مدرن،مجموعه نمایش نامه‌های جاده لغزنده است،باز باران،قافله سالار،به گرگ‌ها شلیک کنید و رمان...واما آن شب برفی از جمله آثار منتشر شده حسین صفی است.




نظرات کاربران