در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان رونمایی شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، هیات همراه و جمعی از هنرمندان نمایش، از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان در صبح روز سه شنبه ۳۰ شهریور ماه رونمایی به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان در سه بخش (الف: مسابقه اصلی صحنه ای ب:مسابقه تئاتر کوتاه ویژه آموزشگاه ها و کارگاه های تئاتر ج:مسابقه تک گویی مردان و زنان) و به صورت رقابتی برگزار خواهد شد.

در حاشیه‌ی رونمایی از پوستر اولیه جشنواره،عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن ابراز خرسندی از اینکه هنرمندان نمایش در این دوران سخت کرونا باری دیگر در تلاشند چراغ این هنر را روشن کنند،گفت:هنرهای گروهی چون نمایش که نیازمند تمرین مستمر اند بسیار از این دوران کرونا ضربه خوردند.

وی با اشاره به اینکه هنرمند آفریده شده که بر روی صحنه باشد،افزود:به خاطر پاندمی کرونا محدودیت‌های متعددی را شاهد بودیم و عملا هنری چون تاتر و نیز بسیاری از هنرمندان بخاطر این محدودیت‌ها آسیب دیدند.

کشمیری ادامه داد:در این دوران سخت کوشیدیم در حد توان از طریق هنر کارت و تسهیلات و... حمایت هایی از هنرمندان داشته باشیم و امیدوارم هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت باشیم و هنرمندان عزیز با امید و توانی مضاعف آثارشان را با جامعه به اشتراک بگذارند.

طراحی پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان را رضا پورتراب زاده بر عهده داشته است و این دوره از جشنواره با دبیری فرشید مصدق از اساتید و دانش آموختگان تئاتر برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت‌داوران و بدون اولویت، نمایش‌های «بی‌هوده» از گرگان، «پینو» از علی‌آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «میم» از ...

|

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی:

در این دوره به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شدیم
دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی:

در این دوره به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شدیم

علی‌محمد رادمنش، دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی گفت آثار این دوره از جشنواره، به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شده‌ و به لحاظ کیفی هم ارتقاء یافته است.

|

نظرات کاربران