در حال بارگذاری ...
داستان زندگی سرداران دلاور دوران دفاع مقدس روایت می‌شود

«برادران خورشید» و «زمان از دست رفته» سریال های جدید رادیو نمایش

از روز شنبه سوم مهرماه(فردا) ، پخش دو سریال رادیویی جدید «برادران خورشید» و «زمان از دست رفته» در شبکه رادیویی نمایش آغاز می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «برادران خورشید» حکایت دلاوری و شخصیت والای سرداران دوران دفاع مقدس است و در هر قسمت بر اساس مقطعی مهم از زندگی یک سردار نام آور شکل می گیرد که تمهیدی برای پرداختن به روحیات و فعالیت آنان درجبهه نبرد است.

این مجموعه رادیویی به نویسندگی مرضیه رشیدبیگی، عاطفه مکاری، سولماز ملکی، علیرضا گشتاسب، سردبیری مجید نظری نسب، کارگردانی رامین پورایمان، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی فریبا متخصص، مینو جبارزاده، شمسی صادقی، مروارید کریم پور، بهناز بستان دوست، محمد رضا علی، امیرزنده دلان، محمدرضا قلمبر و مهدی نمینی مقدم از روز شنبه سوم مهرماه ساعت 1:00 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 15 تکرار آن است.

همچنین نمایش رادیویی «زمان از دست رفته» به نویسندگی سیمین بنایی و سردبیری شهلا دباغی داستان مردی را روایت می‌کند که به دلیل نبود قلب مناسب امیدش به زندگی را از دست می دهد. به وی پیشنهاد قلب مصنوعی می شود و در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد که شنیدنی است.

«زمان از دست رفته» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی ایوب آقاخانی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری فرزاد شریفی و با هنرمندی بهرام ابراهیمی، ناهید مسلمی، احمد هاشمی، نورالدین جوادیان، امیر زنده دلان، عباس توفیقی، شقایق خاکی پور، معصومه عزیز محمدی، علی میلانی و نگین خواجه نصیر از روز شنبه ساعت 2:30 روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت 8:30 تکرار آن است.

و برنامه «نمای رادیو» با موضوع کربلا در سه اپیزود مسافر کربلا، روز دهم و رستگاری به تهیه کنندگی حسن توکلی زاده، کارگردانی امیر زنده دلان، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی ناهید مسلمی، نازنین مهیمنی، رامین پورایمان، سعیدسلطانی، مهدی نمینی مقدم و علی میلانی از روز شنبه سوم مهرماه ساعت 10:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

گفتنی است این سری از برنامه «نمای رادیو» پیش از این به کارگردانی تلویزیونی امیر شعیبی از آنتن شبکه تلویزیونی نسیم پخش شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران