در حال بارگذاری ...
عزت‌الله مهرآوران به خواب مصنوعی رفت

بازیگر کهنه‌کار عرصه نمایش در آی سی یو تحت درمان است

۹۰ درصد از ریه‌های عزت‌الله مهرآوران درگیر کرونا شده و این بازیگر در آی سی یو تحت درمان است.

به گزارش ایران تئاتر، نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درباره آخرین وضعیت عزت‌الله مهرآوران (بازیگر سینما و تلویزیون) پس از ابتلا به کرونا گفت: «من با همسرشان صحبت کردم، گفتند الان اکسیژن به ایشان وصل است و ۹۰ درصد ریه‌اش درگیر شده است.»

به گفته حسینی‌پور، مهرآوران از صبح روز دوشنبه ۵ مهر در بیمارستان آتیه بستری شده و هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان تحت درمان است.  بنابر تشخیص پزشکان معالج، برای طی شدن چرخه درمان، این بازیگر باسابقه به خواب مصنوعی رفته است.

همچنین هژیر مهرآوران فرزند عزت الله مهرآوران در گفتگو با مهر با اشاره به وضعیت پدرش در بیمارستان گفت: امروز صبح هفتم مهر در تماسی که با پزشکان داشتیم اطلاع دادند که او را به خواب مصنوعی برده‌اند چون دیشب از خواب مصنوعی بیدارش کرده بودند و هوشیار بود اما ظاهراً استرس تنفسی داشته است.

وی ادامه داد: وضعیت کلی خوب است و روزنه امیدی از دیروز باز شد. درگیری ریه پدرم بالای ۹۰ درصد است و پزشکان همه تلاش خود را انجام می‌دهند. از مردم هم می‌خواهم دعا کنند تا حال پدر زودتر خوب شود.

فرزند مهرآوران با اشاره به دو دوز واکسنی که مهرآوران پیش از این زده بود درباره دلیل ابتلا به کرونا گفت: پدر اخیراً در سریال «ساخت ایران ۳» برای شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش می‌پرداخت. ظاهراً سر صحنه چند نفر دیگر مبتلا به کرونا بوده‌اند اما فکر کرده‌اند چون ماسک دارند ویروس منتقل نمی‌شود.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های پزشکان یادآور شد: امیدوارم روند درمانی پدر به صورت رضایت بخش ادامه یابد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت هم گفته است: «ما هم از طریق وزارت بهداشت پیگیری می‌کنیم تا سفارش ایشان را کنند. آقای مهرآوران در عرصه هنر شناخته شده هستند. کادر درمان هم تلاش‌شان را می‌کنند تا داروهای مورد نیاز به این هنرمند برسد و  بهبود پیدا کنند. اما محتاج دعای هم‌میهنان هستیم تا آقای مهرآوران از این مرحله عبور کنند.»




نظرات کاربران