در حال بارگذاری ...
با معرفی محمدحسین ناصربخت، لاله تقیان و سودابه فضائلی

داورهای بخش سمینار بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مشخص شدند

داورهای بخش هشتمین سمینار جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، طی حکمی از سوی حمیدرضا اردلان دبیر هشتمین سمینار جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی؛ محمدحسین ناصربخت، لاله تقیان و سودابه فضائلی به عنوان داورهای این سمینار معرفی شدند.

ستاد برگزاری هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی وسنتی با دعوت از پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه نمایش‌های آیینی و سنتی، نشست‌های علمی- تحقیقاتی خود را در دو بخش با رویکردهای کلاسیک و نظریه‌ها و روش‌شناسی های نوین، تطابق‌های علمی جهان‌شمول و نگاه به آینده (آینده پژوهی) برگزار خواهد کرد.

سمینار بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی، با بهره‌گیری حداکثری از امکانات فضای مجازی و با توجه به شرایط شیوع کرونا در گستره بین‌المللی برگزار خواهد شد.

اخبار، رویدادها و همچنین کتاب‌ها و عکس‌های دوره‌های پیشین این رویداد به نشانی https://irtf.theater.ir قابل دسترسی است.بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از 9 آذر ماه به دبیری داوود فتحعلی بیگی برگاز می‌شود.

بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از 9 آذر ماه به دبیری داوود فتحعلی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر
در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر

کاظم نظری، به مناسبت روز ملی هنر‌های نمایشی (هفتم فروردین)، ضمن توضیحاتی درباره سند تحول و راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر، اولویت‌های اداره کل هنر‌های نمایشی در سال جدید را تشریح کرد.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی از  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت پیام پر از مهر و محبت تان برای خانواده نجیب و ارزشمند تئاتر نه تنها ایجاد انگیزه دوچندان و مضاعف در آغاز سال جدید شد بلکه مهر تایید آن شورا به عنوان مرجع عالی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هدایت امور فرهنگی در ...

|

ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم
ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان این نکته که هرچه در توان داشتیم برای تئاتر در سال 1402 انجام دادیم ولی با شرایط ایده‌آل فاصله داریم، گفت برای پیشبرد اهداف عرصه هنر و فرهنگ، نهادهای دیگر هم باید به کمک وزارت ارشاد بیایند.

|

نظرات کاربران