در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر جشنواره سی و دومین دوره

مهلت ارسال اثر به جشنواره تئاتر استان گلستان تمدید شد

فرشید مصدق دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان اعلام کرد به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای گروه‌های متقاضی مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تا ۵ آبان ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، دومین نشست شورای سیاست گذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان روز دوشنبه 19 مهر 1400 با حضور دبیر جشنواره در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد. 

فرشید مصدق دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان از استقبال قابل توجه هنرمندان تئاتر استان جهت حضور در این رویداد خبر داد و اعلام کرد به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای تولیدکنندگان آثار متقاضی آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه تا ۵ آبان ۱۴۰۰ تمدید شد.

رضا یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از استقبال هنرمندان ابراز امیدواری کرد و گفت:با توجه به برنامه‌های متنوع و ارزشمند دبیرخانه جشنواره و همچنین اضافه شدن دو بخش رقابتی به این رویداد،مسلما حمایت‌های مسئولین باید دو چندان باشد و در این راستا پیشنهاداتی را به انجمن هنرهای نمایشی ارائه نمودند.

سید مهدی صمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی گلستان نیز در این باره گفت:با توجه به آیین نامه جدید مرکز در خصوص ثبت موئسسه انجمن هنرهای نمایشی و مراحل بروکراسی اداری وضعیت بخش‌هایی از انجمن هنوز به ثبات نرسیده و هیئت مدیره انجمن و مدیرعامل محترم تمام توان خود را برای آماده سازی همه بخش‌ها به کار گرفته است. صمدی درباره جشنواره گفت:تلاش‌های جناب مصدق به عنوان دبیر این دوره ستودنی و قابل تقدیر است و امیدواریم بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی استان در این رویداد مهم از ایشان به عنوان دبیر و از این رویداد به عنوان یک اتفاق فرهنگی و هنری مهم،حمایت چشمگیری داشته باشند.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری فرشید مصدق در نیمه دوم آبان ۱۴۰۰ در گرگان برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت‌داوران و بدون اولویت، نمایش‌های «بی‌هوده» از گرگان، «پینو» از علی‌آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «میم» از ...

|

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» که به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای 73 در حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد، در روزهای ابتدایی اردیبهشت، میزبان مخاطبان زنجانی شد و در ادامه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهر هم اجرا خواهد شد.

|

فرهاد قائمیان در نشست خبری جشنواره امام رضا(ع):

شاهد اتفاقات حیرت‌آوری در بخش روستایی و عشایری حوزه تئاتر بودیم
فرهاد قائمیان در نشست خبری جشنواره امام رضا(ع):

شاهد اتفاقات حیرت‌آوری در بخش روستایی و عشایری حوزه تئاتر بودیم

فرهاد قائمیان در نشست خبری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت اعتراف می‌کنم که در بخش روستایی و عشایری که در حوزه تئاتر و سرود متمرکز بود شاهد اتفاقات حیرت‌آوری بودم که موجب شد تمام مردم روستای‌ کردر زندگی و امکنات‌شان را در اختیار هنرمندان و ...

|

اتابک نادری:

سازمان میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند
اتابک نادری:

سازمان میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند

اتابک نادری، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» از تخریب ساختمان مجاور و نادیده‌گرفتن طرح توسعه این بنای ملی ابراز تاسف کرد و خواستار رسیدگی سازمان میراث فرهنگی به این موضوع شد.

|

نظرات کاربران