در حال بارگذاری ...
با استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس تهران انجام می‌شود

تزریق واکسن برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به همراه خانواده در برج آزادی تهران

واکسن کرونا (سینوفارم) برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و نیز خانواده‌هایشان در برج آزادی تهران تزریق می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر  سید عباس عظیمی مدیر برج با اشاره به استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس تهران در میدان آزادی گفت: با همکاری اورژانس تهران شرایطی فراهم شده تا خانواده اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و پرسنل وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی در تمامی رده‌های سنی  بتوانند واکسن کرونا را در کنار برج آزادی دریافت کنند.

عظیمی گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین همکاران وزارت ارشاد به اتفاق خانواده‌های محترم، بعد از زدن واکسن می‌توانند به صورت رایگان از برج آزادی بازدید کنند.

وی با تشکر از اورژانس تهران گفت: به پاس قدردانی از زحمات عزیزان، به مدت دو هفته امکان بازدید پرسنل اورژانس تهران و خانواده‌هایشان از برج آزادی به صورت رایگان فراهم شده است.

از روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه یک واحد سیار اورژانس تهران در محوطه برج آزادی برای تزریق واکسن کرونا برای تمامی گروه‌های سنی از ساعت ۸ تا ۲۰ به مدت یک هفته، مستقر شده و اهالی فرهنگ و هنر می‌توانند به همراه خانواده‌هایشان به این محل مراجعه کنند.

گفتنی است عموم مردم و گردشگران داخلی و خارجی نیز می‌توانند در این واحد واکسن کرونا دریافت کنند.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

نمایش «شور تماشایی من» که دربرگیرنده آیین‌های سنتی و فولکلوریک مناطق مختلف ایران است، با حضور 50 بانوی اجراگر و پنج گروه حرکتی، در سالن اصلی برج آزادی اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران