در حال بارگذاری ...

معرفی دو نمایش از منطقه 2 کشور به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر

هیئت داوران بیستمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در یاسوج دو نمایش"کایوس" از بوشهر و"بازی" از تبریز را با رعایت اصلاحات به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی کردند.

هیئت داوران بیستمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در یاسوج دو نمایش"کایوس" از بوشهر و"بازی" از تبریز را با رعایت اصلاحات به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی کردند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، هیئت داوران متشکل از محمود فرهنگ، سهراب سلیمی و اردشیر صالح‌پور در بخش بروشور، نمایش"بازی" از تبریز را مورد تقدیر قرار داده و در بخش موسیقی جایزه اول خود را به نمایش"روز روباه" از فلاورجان به‌ اصغر کیانی و علی قاسمی اهدا کرد.
رتبه دوم این بخش به آرش جان‌نثاری برای موسیقی نمایش"منهای شصت" از شاهین‌شهر و جایزه سوم به محمد ملکی‌اصل برای موسیقی نمایش"بازی" اهدا شد.
در بخش طراحی صحنه از طراحی صحنه نمایش"یک زن، چهل کلاغ" از چهارمحال و بختیاری تقدیر شد و جایزه اول این بخش به یعقوب صدیق‌جمالی طراح نمایش"آرش" از مرند، جایزه دوم به طراحی محسن رهنما برای نمایش"روز روباه" از اصفهان و جایزه سوم به سعید زارع برای طراحی نمایش"هاقیل" از خرم‌آباد اهدا شد.
در بخش بازیگری خانم‌ها، جایزه اول به ژیلا آل‌رشاد بازیگر نمایش"بازی"، "جایزه دوم به طور مشترک به اعظم اسماعیلی بازیگر نمایش"روز روباه" و لاله نیکنام بازیگر نمایش"کایوس" اهدا شد. جایزه سوم بازیگری نیز به حمید احمدی بازیگر نمایش"کایوس" تعلق گرفت.
در این بخش از سانیا فرشام بازیگر خردسال نمایش"منهای شصت"، لیلا خرمایی‌پور بازیگر نمایش"تیترون" و زینب قمری بازیگر نمایش"مدار مسخ" تقدیر شد و از سه بازیگر نمایش"یک زن، چهل کلاغ" ژاکلین اعتصامی، آرام مرادنیان و سمیه کارگر تقدیر ویژه صورت گرفت.
در بخش بازیگری مرد،‌ جایزه اول به طور مشترک به محمد سعیدی بازیگر"روز روباه" و مصطفی کولیوندی بازیگر نمایش"شبیه‌خوانی هملت" اهدا شد.
جایزه دوم این بخش مشترکاً به محمد چهرازی بازیگر نمایش"منهای شصت" و حمید خسروی بازیگر نمایش"کایوس" اهدا شد.
جایزه سوم بازیگری مرد به طور مشترک به عبدالله ولی‌مقدم بازیگر نمایش"کایوس"، اسماعیل فلاح‌جوان بازیگر نمایش"کایوس" و حشمت‌الله غضنفر بازیگر نمایش"تیترون" تعلق گرفت.
لوح تقدیر هیئت داوران به فرشید تربیت بازیگر نمایش"تیترون" و سعید زارع بازیگر نمایش"هاقیل" اهدا شد.
در بخش نمایشنامه‌نویسی هیئت داوران ضمن تقدیر از علی محمد نیمه نویسنده نمایش"برای توشا به خاطر تولدش آمدی" جایزه اول این بخش را به اصغر نوری نویسنده نمایشنامه"بازی"، جایزه دوم را به رامتین بالف نویسنده نمایشنامه"کایوس" و جایزه سوم را به احسان رحیمی نویسنده نمایشنامه"منهای شصت" اهدا کرد.
در بخش کارگردانی هیئت داوران از یعقوب صدیق‌جمالی کارگردان نمایش"آرش" تقدیر کرد و جایزه اول خود را به رامتین بالف برای نمایش"کایوس"، رتبه دوم را به ژیلا آل‌رشاد برای نمایش"بازی" و جایزه سوم را به محسن رهنما برای نمایش"روز روباه" اهدا کرد.
در پایان دو نمایش"کایوس" از بوشهر و"بازی" از تبریز با رعایت اصلاحاتی به نظر هیئت داوران برای شرکت در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیرخانه معرفی شدند.