در حال بارگذاری ...

آرزوها کم نیست

چقدر زود می‌گذرد. نوزاد دیروز ما، اکنون ۴ سالش تمام شد و پا به پنجمین سال حیاتش گذاشته؛ و آه که چه زود می‌گذرد. انگار همین دیروز بود که در تب و تاب راه‌اندازی سایت بودیم و امروز در پی آن همه خطر و خاطره، می‌بینیم که چهار سالش تمام شده و به عرصه رسیده است؛

روز‌های پایانی آذر برای ایران تئاتر خاطره انگیز است.امسال هم در همین روزهای آخر یا دقیق‌تر بگوییم 27 آذر ماه سایت ایران تئاتر 5 ساله می‌شود.
دو سه سال گذشته به مناسبت این روز گرامی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر می‌خواستیم برایمان یادداشت بنویسند.اما امسال مدیران اسبق،خبرنگاران با سابقه ایران تئاتر و همچنین صاحب‌نظرانی از جامعه علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری یادداشت‌هایی را برای سایت ایران تئاتر نوشتند تا بعد از چهار سال ناگفته‌ها و نظراتشان را درباره ایران تئاتر بدانیم.

آرزوها کم نیست
چقدر زود می‌گذرد. نوزاد دیروز ما، اکنون 4 سالش تمام شد و پا به پنجمین سال حیاتش گذاشته؛ و آه که چه زود می‌گذرد. انگار همین دیروز بود که در تب و تاب راه‌اندازی سایت بودیم و امروز در پی آن همه خطر و خاطره، می‌بینیم که چهار سالش تمام شده و به عرصه رسیده است؛ پس تولدت مبارک و دست‌مریزاد همکاران کوشای من در سایت.
و من اکنون در آستانه این فصل سرد امیدوارم که نوازد دیروز ما، روزی چهل ساله شود؛ و امیدوارم که روزی تئاتر ما دست کم صاحب یک روزنامه مستقل شود؛ و امیدوارم روزی تئاتر ما در رسانه ملی همانند ورزشی‌ها صاحب برنامه‌های مستمر و هفتگی شود؛ و امیدوارم همه رسانه نگاران حوزه تئاتر با امنیت کامل شغلی در تبلیغ‌ هنر تئاتر بیش از گذشته بکوشند؛ و به همان نسبت امیدوارم که سرانه سالن‌های تئاتری کشور نیز بیش از پیش گسترش یافته تا خانواده محترم تئاتر در التهاب فرو ریختن یگانه استوانه قدیمی‌اش ـ مجموعه تئاترشهر ـ نباشد! ...
آرزوها کم نیستند؛ خداوند عمر دهد و یاری کند، یکی‌ یکی‌اش را با هم و در کنار هم برآورده کنیم.
حسین پارسایی
رییس مرکز هنرهای نمایشی