در حال بارگذاری ...

معرفی برگزیدگان ‌منطقه شمال ‌جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران ‌

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، در بخش طراحی پوستر و بروشور علی رضا المئی برای نمایش"ببخشید دیر وقته مزاحم شدم" و در بخش گریم ضمن تقدیر از علی اصغر غمخوار برای نمایش"خون"، اتابک نوری برای نمایش"رمانس تاریخ و زمان خاصی ندارد" برگزیده شد.

اختتامیه جشنواره منطقه شمال دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در دانشگاه گیلان عصر دیروز برگزار شد و اعضای هیئت داوران محمد عاقبتی، سعید هاشمی‌پور و عباس اقسامی نتایج داوری را به شرح زیر اعلام کردند:
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، در بخش طراحی پوستر و بروشور علی رضا المئی برای نمایش"ببخشید دیر وقته مزاحم شدم" و در بخش گریم ضمن تقدیر از علی اصغر غمخوار برای نمایش"خون"، اتابک نوری برای نمایش"رمانس تاریخ و زمان خاصی ندارد" برگزیده شد.
هیئت داوران جایزه طراحی نور را ضمن تقدیر از امین صبری برای نمایش"آژیر چهارگوش"، به رویا کلانتری برای نمایش"ماه و مه" و جایزه موسیقی را ضمن تقدیر از احسان احمدی‌تبار برای آهنگسازی نمایش"ماه و مه" مشترکاً به وحیده گل‌کار و احسان امینی برای آهنگسازی نمایش"حقیقتی درباره مریم" اهدا کرد.
جایزه برگزیده بخش طراحی صحنه به مریم کلانتری برای نمایش"ماه و مه" اهدا شد.
همچنین در بخش بازیگری زن، طیبه قاسم‌پور برای نمایش"ببخشید دیر وقته مزاحم شدم" برنده جایزه نخست بازیگری زن شد و یلدا صوفی برای نمایش"ماه و مه" و وحیده مروت برای نمایش"حقیقتی درباره مریم" برنده جوایز دوم و سوم بازیگری زن شدند.
در بخش بازیگری مرد حسین رحیمی برای نمایش"ببخشید دیر وقته مزاحم شدم" برنده جایزه بازیگری نخست مرد شد و جایزه بازیگری دوم مشترک به مجید حافظ دربانی برای بازی در نمایش"آژیر چهار گوش" و آقای متین فضل‌اللهی برای بازی در نمایش"خون" اهدا شد.
همچنین جایزه بازیگری سوم مرد مشترکاً به مجید افشاری برای بازی در نمایش"خون" و علی عبدی برای بازی درنمایش"ماه و مه" تعلق گرفت.
در بخش نمایشنامه‌نویسی هیئت داوران هیچ اثری را شایسته مقام نخست ندانست و جایزه دوم و سوم خود را به ترتیب به کامران شهلایی برای نمایش"ببخشید دیر وقته مزاحم شدم" و حامد اخباری برای نمایش"وقتی همه خواب بودند" اهدا کردند.
در بخش کارگردانی جایزه نخست به مصطفی غفارزاده و کریم علی‌خواه برای نمایش"ماه و مه" اهدا شد و کامران شهلایی برای نمایش"ببخشید دیر وقته مزاحم شدم" و مجید حافظ دربانی برای نمایش"آژیر چهارگوش" برگزیدگان دوم و سوم کارگردانی شدند.
شایان ذکر است هیئت داوران دو نمایش"ماه و مه" از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و نمایش"ببخشید مزاحم شدم" از دانشگاه رازی کرمانشاه را مشروط به انجام پاره‌ای اصلاحات تکنیکی به دبیرخانه مرکزی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران معرفی کرد و دبیرخانه جشنواره پس از بازبینی مجدد این نمایش‌ها و مقایسه با آثار مشروط دیگر مناطق نهایی را اعلام می‌کند.