در حال بارگذاری ...
به همت سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس مقرر شد

اختصاص 10میلیارد ریال برای پلاتو نمایش دهدشت

سید محمد موحد جهت رفع مشکل پلاتو شهر دهدشت ده میلیارد ریال اعتبار از حوزه اختیارات نماینده و رایزنی با وزارت کشور اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد،عصر  روز 3 آبان۱۴۰۰ در جلسه ای که باحضور نماینده شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده با روسای انجمن های هنری و فرهنگی شهرستان کهگیلویه برگزار شد ، سید محمد موحد جهت رفع مشکل پلاتو شهر دهدشت ده میلیارد ریال اعتبار از حوزه اختیارات نماینده و رایزنی با وزارت کشور اختصاص داد.

شهرستان کهگیلویه در حوزه هنر نمایش و تئاتر قابلیت‌های فراوانی دارد و تاکنون با کسب افتخار توسط هنرمندان این عرصه در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی این مهم برای مسئولان فرهنگ و هنری استان به اثبات رسیده است و البته در این میان همواره هنرمندان عرصه نمایش از برخی کمبودها و کاستی‌ها سخن گفته‌اند و بارها خواستار رسیدگی به این خواسته‌ها برای تقویت این هنر دیرینه شده‌اند.مهم‌ترین مشکلی که در حال حاضر هنرمندان تئاتر شهرستان کهگیلویه با آن مواجه هستند مکان اجرا(سالن پلاتو)است.

در این نشست سید محمد موحد جهت رفع این مشکل اساسی قول مساعد داد و اضافه بر پنج میلیارد ریال اعتباری که از حوزه اختیارات نماینده است،طی هماهنگی بامعاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ، قول پنج میلیارد ریال دیگر را جهت این مشکل اساسی و خواسته گروه های نمایشی گرفت.

براین اساس با موافقت مهدی جمالی،جمعا ده میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داده شد.




نظرات کاربران