در حال بارگذاری ...

این نمایش که در دو نوبت 18 و 30/19 بعدازظهر اجرا شد با استقبال تماشاگران مواجه شد. این نمایش به اضمحلال هویت انسان‌ها در بازی‌های کلمات در ابزار ارتباطی زبان‌ و به نوعی کلمات زدگی، بی‌معنا بودن لغات و پنهان ‌شدن انسان‌ها در پس معنای واقعی کلمات‌، می پردازد.

این نمایش که در دو نوبت ۱۸ و ۳۰/۱۹ بعدازظهر اجرا شد با استقبال تماشاگران مواجه شد. این نمایش به اضمحلال هویت انسان‌ها در بازی‌های کلمات در ابزار ارتباطی زبان‌ و به نوعی کلمات زدگی، بی‌معنا بودن لغات و پنهان ‌شدن انسان‌ها در پس معنای واقعی کلمات‌، می پردازد.

نمایش"پاستومرینا" به نویسندگی مهدی دهقانی و محمد شمس و‌ کارگردانی محمد شمس از 20 تا 23 آذرماه در تالار فجر واقع در پردیس ارم، اجرا شد.
به گزارش خبرنگار سایت ایران تئاتر از شیراز، این نمایش که در دو نوبت 18 و 30/19 بعدازظهر اجرا شد با استقبال تماشاگران مواجه شد. این نمایش به اضمحلال هویت انسان‌ها در بازی‌های کلمات در ابزار ارتباطی زبان‌ و به نوعی کلمات زدگی، بی‌معنا بودن لغات و پنهان ‌شدن انسان‌ها در پس معنای واقعی کلمات‌، می پردازد. سه پزشک روانشناس در سه برش نمایشی در تلاش برای ساختن اسمی جدید برای بیمارانی هستند که قادر به تکلم نیستند و خود را در آب و یا فواصل دیوار ها پنهان می سازند. در این میان سه جهش به فضایی سورئالیستی و قرار گرفتن هرکدام از این سه پزشک در موقعیتی متفاوت، وجود دارد. تماشاگر که جایگاه او‌،‌ روی سن است،‌ از نزدیک شاهد نمایش است و گاهی به دلیل مضحکه رفتاری شخصیت‌ها، خنده سر می‌دهد.
بازیگران این نمایش را‌: علی محمد حسام‌فر، مهدی ارجمند، بهار علی‌پور، محسن منوریان، اطهر دارایی، مینا عباسی، مهنوش رمضانی، امین رضوان پور، تشکیل می‌دهند.