در حال بارگذاری ...
با ابلاغ دبیر جشنواره صورت گرفت:

معرفی داوران جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال

از سوی دبیر جشنوار تئاتر منطقه ای خلخال، نادرمهدیلو، غفورملکی و داورفرمانی به عنوان داوران این رویداد تئاتری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ اکبر صباحی، دبیر هفتمین دوره جشنواره تئاترمنطقه ای خلخال، با صدور ابلاغ ابلاغ جداگانه ای؛ نادرمهدیلو، غفورملکی و داورفرمانی از هنرمندان تئاتر استان را به عنوان اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال منصوب کرد.

هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با اجرای دو نمایش در بخش خیابانی، دو نمایش در بخش ویژه صحنه ای و 5 نمایش در بخش مسابقه روزهای ششم تا هشتم آبان ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی خلخال و با همراهی و مشارکت موسسه هنرهای نمایشی کشور، اداره کل هنرهای نمایشی، موسسه هنرهای نمایشی استان و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز در شهر خلخال برگزار می شود.

سیدرزاق صفوی، اردشیر عابدی و میر عظیم رفیق نیا هم با ابلاغ اکبر صباحی، 14متن نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره را در بخش نمایشنامه نویسی داوری کرده‌اند.

 




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران