در حال بارگذاری ...
فرهاد قائمیان در حاشیه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

تئاتر برای هر شهری لازم و برای فرهنگ‌سازی در کشور ضروری است

تئاتر ذاتا برای هر منطقە و شهری لازم و برای فرهنگ‌سازی در کشور ضروری است.پافشاری و حمایت مردم مریوان سبب پایداری و برپایی این جشنوارە شدە است.

به گزارش ایران تئاتر فرهاد قائمیان در حاشیە پانزدهمین جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان ضمن بیان این مطلب  گفت: تئاتر هیچگاە از بین نمی‌رود و حتی در شرایط فعلی و باوجود ویروس کرونا مردم از آن استقبال بی‌نظیری دارند.

قائمیان با تاکید بر اینکە ادامە جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان سبب رونق منطقە خواهد شد، ادامە داد: امیدواریم قدر این جشنوارە و مردم بیشتر دانستە شود و سال‌های سال شاهد برگزاری این جشنوارە در مریوان باشیم.

وی با اشارە بە استقبال مردم از تئاتر خیابانی مریوان افزود: هرجشنوارەای دورەای از آزمون و خطا است و پستی و بلندی‌هایی بە دنبال دارد و خوشبختانە جشنوارە مریوان با همە پستی و بلندی‌های موجود توانستە است ۱٥ دورە دوام بیاورد.

قائمیان استقبال مردم از جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان را بی نظیر دانست و گفت: بە راستی کە بە حال این مردم و احساسات نابشان باید غبطە خورد.




مطالب مرتبط

با حضور فرهاد قائمیان

نشست خبری جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
با حضور فرهاد قائمیان

نشست خبری جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و چله رضوی با حضور فرهاد قائمیان، مدیر این رویداد معنوی و فرهنگی، سه‌شنبه چهارم اردیبهشت امسال در تهران برگزار می‌شود.

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

در نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) مطرح شد

صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها
در نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) مطرح شد

صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها

اتابک نادری، در نشست خبری بخش هنرهای نمایشی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، تاکید کرد این رویداد با خروج از کلیشه‌ها، می‌تواند در راه صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها گام بردارد.

|

نظرات کاربران