در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری :

انجمن نمایش باید برنامه محور باشد

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان بر برنامه محور بودن انجمن نمایش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال وبختیاری، جلسه اعضای هیات مدیره هنرهای نمایشی استان با حضور ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد. 

در این نشست ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تاکید بر برنامه محوربودن انجمن نمایش افزود : باید از سال های پیش هر چه بیشتر به موضوعاتی چون، جشنواره های تئاتر ، اجرای عموم ، چاپ نمایشنامه نویسندگان استان ، کیفیت آثار نمایشی ، داوری آثار در جشنواره ها ، دوره های آموزشی و... توجه کرده و برنامه سالیانه تدوین کنیم.

شریفی: تئاتر را یکی از هنر های مهم خواند و گفت: متاسفانه در دوران کرونا آسیب جدی به هنرمندان تئاتر وارد شد و بسیاری از کار های هنرمندان که آماده اجرا نیز بودند نتوانستند اجرا داشته باشند و یا اگر اجرای داشتند با استقبال خوبی روبه رو نشدند که باید برای اجرای این آثار برنامه ریزی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: تشکیل تئاتر شهر در مرکز استان یک امر ضروری است و انجمن نمایش در دوره جدید تلاش خود را برای ایجاد تئاتر شهر در شهرکرد و دیگر شهر های استان دو برابر کند.

در ادامه این نشست اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اعضای جدید انجمن هنرهای نمایشی استان شامل فرشید بزرگ نیا، قاسم اسماعیلی، ثریا امینیان، محمد رضا سمیع و اکبر دانیالی لردگانی نخستین جلسه رسمی خود را با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار کردند.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از»

جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر  همان کشتی نجات‌دهنده است
گفت‌وگو با مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از»

جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر همان کشتی نجات‌دهنده است

مرتضی کوهی، نویسنده و کارگردان نمایش «پس از» با بیان اینکه در این اثر به جنبه رهایی‌بخش و نجات‌دهنده هنر تاکید دارد، گفت جایی که فضا متلاطم است، جایی که آرامش درگیر چالش‌های عجیب می‌شود؛ هنر همان کشتی نجات‌دهنده و همان ریسمان محکمی است که می‌توان به آن متوسل شد.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران