در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری سی و سومین دوره

جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر استان همدان برگزار شد

با حضور هفت گروه نمایشی و ۱۲۰ هنرمند از سراسر استان همدان ، جشنواره با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، جلسه شورای سیاسیت گذاری جشنواره تئاتر استان همدان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و معاونت امور هنری و دبیر جشنواره برگزار شد. در ابتدا این جلسه  سید محمد جواد کبودرآهنگی دبیر جشنواره با ارائه گزارشی از روند برپایی دبیرخانه و برگزاری مرحله انتخاب و ارزیابی آثار نمایشی استان گفت: با حضور هفت گروه نمایشی و 120 هنرمند از سراسر استان همدان بعد از دو سال جشن و ویترین زحمات هنرمندان استان را به صورت حضوری برگزار می کنیم.

کبودرآهنگی در ادامه افزود:با هماهنگی صورت گرفته ضمن چاپ دو اثر برگزیده بخش نمایش نامه نویسی،اثر برگزیده در تماشاخانه ظفر تهران اجرای عمومی خواهد داشت.

در ادامه،احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با ابراز خرسندی از رعایت زمانبندی جشنواره گفت:تئاتر شاخص توسعه فرهنگی هر جامعه است و اندیشه باعث ارتقاء سطح کیفی زندگی فردی و اجتماعی می‌شود. بنابراین همه امکانات اداره کل در اختیار هنرمندان تئاتر قرار خواهد گرفت تا بهترین شکل ممکن جشنواره برگزار شود.

احسانی افزود:امسال برای نخستین بار برگزاری و دبیری جشنواره را به هنرمندان تئاتر واگذار کردیم چرا که معتقدیم جشنواره مال تئاتری هاست و بهتر از هر کس می‌توانند مراسم را برگزار کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که برای رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی گفت:در جدول جشنواره آثاری که در پلاتو استاد عاشورپور برگزار می‌شود را دو اجرایی کنید که با رعایت فاصله اجتماعی در پلاتو به بهترین شکل ممکن نمایش‌ها اجرا شود تا خاطره‌ای نیک برای هنرمندان تئاتر رقم بخورد.

در ادامه جلسه اعضای شورای سیاست گذاری درخصوص بهتر برگزار شدن جشنواره به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان تفاهم نامه برگزاری جشنواره امضاء شد.




نظرات کاربران