در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:

آغاز پخش زنده و نظر سنجی آثار جشنواره تئاتر استانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نظرسنجی مردمی برای نمایش‌های سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان و پخش مجازی همزمان نمایش‌های این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان این که نمایش‌های دوره سی‌وسوم به صورت حضوری اجرا می‌شود،اظهار کرد:حضور علاقمندان به تئاتر در سالن‌های نمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است.
وی با بیان این که دوره قبل جشنواره تئاتر استان به صورت مجازی برگزار شد،خاطرنشان کرد:در سی‌و سومین دوره از جشنواره،نمایش‌ها علاوه بر اجرا در سالن‌ها به صورت مجازی نیز پخش می‌شود.
احسانی افزود:علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار به صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرسfarhang.live@ مراجعه کرده و نظرات خود را در صفحه اینستاگرام اداره کل به نشانیhamedan.farhang @به ثبت برسانند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین خاطرنشان کرد:در این دوره همچون دوره گذشته امکان ثبت نظرات در خصوص نمایش‌ها فراهم شده و تماشاگران می‌توانند تا ۲۴ ساعت پس از اجرای هر تئاتر،در نظرسنجی آثار در صفحه اینستاگرام اداره کل،شرکت کنند. در مراسم اختتامیه نمایش برتر از دیدگاه مردم معرفی و تجلیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه با حضور هفت گروه نمایشی از شهرستان‌های همدان،ملایر،تویسرکان و کبودرآهنگ در مجتمع فرهنگی،سینمایی شهید آوینی شهر همدان برگزار می‌شود،یادآور شد:نمایش‌ها در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه  ساعات ۱۰ صبح،۱۶ و ۱۸ و روز جمعه ۲۸ آبان ماه در ساعت ۹ صبح در سالن اصلی و سالن پلاتو استاد عاشورپور این مجتمع به روی صحنه می‌روند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با بازیگر پرسابقه‌ای که خیلی زود با جوانان همراه می‌شود

یعقوب صباحی: تماشاگران به دنبال آثار مینی‌مال، موجز و گویا هستند
گفت‌وگو با بازیگر پرسابقه‌ای که خیلی زود با جوانان همراه می‌شود

یعقوب صباحی: تماشاگران به دنبال آثار مینی‌مال، موجز و گویا هستند

یعقوب صباحی، بازیگر پیشکسوت تئاتر می‌گوید تماشاگران امروزِ تئاتر نمایش‌های مینی‌مال، موجز و گویا را برای به تماشا نشستن انتخاب می‌کنند.

|

دبیر هفدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی پای اجراها نشست

اتابک نادری: تنوع آثار در استقبال عمومی نمایش‌ها موثر است
دبیر هفدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی پای اجراها نشست

اتابک نادری: تنوع آثار در استقبال عمومی نمایش‌ها موثر است

اتابک نادری، دبیر هفدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی می‌گوید اجرای عمومی برخی نمایش‌های این دوره که در اراک، تهران، رشت و ساری شروع شده با تنوع نمایش‌ها و استقبال مخاطب چشمگیر بوده است‌.

|

نظرات کاربران