در حال بارگذاری ...
سرمای پاییز و گرمی حضور مردم

استقبال چشمگیر علاقمندان از سی و دومین جشنواره تئاتر استان کردستان

ایران تئاتر : پس از رکود محافل تئاتری در دو سال گذشته به دلیل بحران کرونا، سی و دومین جشنواره تئاتر استان کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور حداکثری و تحسین برانگیز هنرمندان تئاتر استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان، سی و دومین جشنواره تئاتر استان کردستان از ۲۷  آبان ماه ۱۴۰۰ در سنندج در حال  برگزاری است.

استقبال بسیار گرم تماشاچیان از اجراهای صحنه ایی در این فصل با برودت خاص هوا،جای تامل و خوشحالی است.در اکثر اجراهای صحنه ایی،تماشاگران زیادی پشت درها می‌ماندند و در پلاتوهای تماشا و سالن هنرستان زیبا،گروه‌ها ناچار به دو اجرای پشت سرهم شدند.

در اولین روز اجرای جشنواره ۳۲ تئاتر استان ؛ نمایش ناگویا به کارگردانی مظفر فتحی،شانتاژ به کارگردانی سیاوش جدیدی و عمران مرادی،گاهی به کارگردانی محمد سلیمی اجرا شدند. در روز دوم جشنواره نیز نمایش سالخورده گی به کارگردانی یاسر هاشم زاده و کامران جباری،نابی نایی به کارگردانی شعیب مکتب داری،کرگدن‌ها به کارگردانی افشین خدری،پریشانی باد تا بی کرانه‌ها به کارگردانی جعفر ولد خانی اجرا شدند.
در سی و دومین جشنواره تئاتر استان کردستان ۱۱ نمایش منتخب استان در چهار روز در سه تالار نمایشی بر اساس برنامه منتشر شده اجرا خواهند داشت و در آیین اختتامیه جشنواره که یکشنبه ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود، برگزیدگان در بخش‌های مختلف معرفی شده و آثار برتر به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد.




نظرات کاربران