در حال بارگذاری ...
سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ  وارشاد اسلامی عنوان کرد؛

«باباآدم» یک تئاتر ارزشمند و منسجم را به مخاطب ارائه داده است

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیر کل هنرهای نمایشی شامگاه یکشنبه سی ام آبان ماه از نمایش «بابا آدم» به کارگردانی لیلی عاج در تالار چهارسو تئاترشهر دیدن کردند. 

به گزارش ایران تئاتر محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری و قادرآشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه یکشنبه سی ام آبان ماه با حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج نشستند. در این دیدار ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر و سیدوحید فخرموسوی ریس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی نیز حضور داشتند. 

سرپرست معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در پایان اجرای این اثر نمایشی با حضور در پشت صحنه اثر، ضمن دیدار و گفتگو با کارگردان و بازیگران تئاتر «باباآدم» گفت: امشب شاهد نمایشی بودم که بر اساس مستندات و منابعی که دردسترس نویسنده و کارگردان محترم این اثر نمایشی قرار گرفته بود با تخیل هنرمندانه وی در هم آمیخته و توانسته بود کار زیبا و دیدنی را به مخاطب ارائه کند.

شالویی افزود:به اعتقاد من بخش های مهمی از این کار می تواند به عنوان جریانی در تاریخ ما با اوضاع و احوالی که طی سال های طولانی در ضمیر مردم ما بوده ارتباط و آشنایی دیرینه ای داشته باشد. در این چارچوب بازی خوب و هنرمندانه ای  هم در کنار نویسندگی و کارگردانی اثرارائه شده بود که مجموع این مولفه ها توانست اثر ارزشمندی را پیش روی تماشاگران قرار دهد.

نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج ، تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی و بازی ( به ترتیب ورود صحنه) جواد پورزند، الهام شعبانی، حمید محمدی، سید جواد حسینی، شهروز آقایی پور، مهتاب محسنی، سیامک زین الدینی، رضا جوشنی، رامین قربانی هر روز ساعت 18:30 به مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار چهارسو تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر است.




نظرات کاربران