در حال بارگذاری ...
نمایش «تختی در اتاق 23 هتل آتلانتیک» آغاز شد

بازگشت جهان‌پهلوان به صحنه در میان استقبال تماشاگران

نمایش «تختی در اتاق ۲۳ هتل آتلانتیک» به نویسندگی و کارگردانی تینو صالحی شامگاه سه شنبه دوم آذرماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر  تئاتر «تختی در اتاق 23 هتل آتلانتیک» به نویسندگی و کارگردانی تینو صالحی شامگاه سه شنبه دوم آذرماه با حضور پرتعداد مخاطبان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

در این اثر نمایشی که با نگاهی متفاوت به زندگی جهان پهلوان تختی پهلوان نام‌آور کشتی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفته (به ترتیب ورود) رضا بهرامی، مجید رحمتی، سهیل ملکی، سامان کرمی، نجلا نظریان، حسین خجسته، آروین فلاح، کهبد تاراج، مسعود حکمت آرا به عنوان بازیگر حضور دارند.

مریم نورالدینی دستیار کارگردان و منشی صحنه، تینو صالحی طراح صحنه، میثم صفری طراح نور، نجلا نظریان طراح لباس، ماریا حاجی‌ها طراح‌گریم، بهاره اسدی مجری‌گریم، کهبد تاراج مجری طرح و مدیر تولید، آرین مرادی گروه کارگردانی، رضا جاویدی عکاس، شایان کیانی طراح پوستر و مواد تبلیغاتی، آروین فلاح انتخاب موسیقی و آرایه‌های صوتی، امیر قالیچی روابط عمومی و تبلیغات، سامان کرمی ویدئو، نجلا نظریان تحقیق و گردآوری اطلاعات نجلا نظریان گروه اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

نمایش «تختی در اتاق ۲۳ هتل آتلانتیک» به نویسندگی و کارگردانی تینو صالحی هر روز ساعت 18:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه می‌رود. این نمایش روز‌های پنج‌شنبه چهارم و جمعه پنجم آذرماه نیز طی دو نوبت و در ساعت‌های 17 و 18:30 پذیرای دوستداران تئاتر است.

هم اکنون نمایش‌های «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه در تالار اصلی، «بابا آدم» به کارگردانی لیلی عاج در تالار چهارسو، «بیماری خانواده میم» به کارگردانی سروش طاهری در تالار سایه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر هستند.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با الهه پورجمشید مطرح شد

«تله و زیون»؛ نمایشی از بیگانگی و ازهم گسیختگی خانواده
در گفت‌وگو با الهه پورجمشید مطرح شد

«تله و زیون»؛ نمایشی از بیگانگی و ازهم گسیختگی خانواده

الهه پورجمشید، طراح و کارگردان نمایش «تله و زیون» می‌گوید بیگانگی و ازهم گسیختگی خانواده به‌عنوان هدف و نگاه اولیه متن، موضوعی نیست که تکراری شود و یا تنها مختص به یک محدوده جغرافیایی باشد.

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «مناظره وایادولید»

هوشمند هنرکار: فرم نباید مزاحم ارتباط اندیشه تئاتر با تماشاگر باشد
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «مناظره وایادولید»

هوشمند هنرکار: فرم نباید مزاحم ارتباط اندیشه تئاتر با تماشاگر باشد

هوشمند هنرکار، بازیگر و کارگردان «مناظره وایادولید» با بیان این‌که در این اثر تلاش شده تا دغدغه‌های انسانی و اجتماعی به نمایش درآید، گفت به شعبده‌بازی‌های نور، صدا و افکت علاقه زیادی ندارم، درام و تئاتر باید روی صحنه جاری شود و فرم‌ نباید مزاحم ارتباط اندیشه تئاتر با ...

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران