در حال بارگذاری ...
با حکم سرپرست معاونت امور هنری؛

رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب شد

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی ابوالفضل همراه را به سمت رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب کرد.

به گزارش ایران تئاتر، محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری در حکم ابوالفضل همراه نوشته است: با عنایت به تجربه پربار هنری، سوابق ارزشمند مدیریتی و شناختی که از حسن همراهی و همکاری صمیمانه جنابعالی با جامعه هنری سراغ دارم، به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب و رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال ضمن بهره‌گیری از نیروی انسانی کاردان و تجارب هنرمندان ارجمند، امکانات و منابع در اختیار را در جهت برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند به منظور انجام وظایف محوله، بویژه برنامه‌های بین المللی در حوزه‌های متنوع هنری برای معرفی هنر اصیل ایرانی اسلامی به کار گیرید.

ابوالفضل همراه متولد ۱۳۵۵ و فارغ التحصیل نمایش از دانشکده هنر‌های زیبا در زمینه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت دارد. ریاست مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و برگزاری و داوری جشنواره‌های فرهنگی، هنری تئاتر، فیلم، رسانه‌های دیجیتال و نشریات از جمله سوابق همراه است.




مطالب مرتبط

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

با حضور پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری

«محاکمه‌ یک جسد» نمایشنامه‌‌خوانی می‌شود
با حضور پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری

«محاکمه‌ یک جسد» نمایشنامه‌‌خوانی می‌شود

نمایشنامه‌خوانی «محاکمه‌ یک جسد»» به کارگردانی ابوالفضل همراه شنبه ۲۷ آبان با بازی پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری در سالن ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. 

|

نظرات کاربران