در حال بارگذاری ...
آغاز اکران مستندی درباره نغمه ثمینی

بررسی زندگی تئاتری نویسنده «رازه‍ا و دروغ‌ه‍ا» در «جادونویس»

اکران آنلاین مستند «جادونویس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آریان رضایی از ساعت ۵ عصر امروز، چهارشنبه سوم آذرماه در پلتفرم هاشور آغاز می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، مستند «جادونویس» که به زندگی تئاتری نغمه ثمینی می‌پردازد؛ با هدف ثبت تاریخ شفاهی تئاتر معاصر ایران و با همکاری گروه تئاترباز‌ها و با مشارکت مجموعه‌ تئاتر شهر ساخته شده است.

نغمه ثمینی زاده ۱۵ خردادماه ۱۳۵۲، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، نویسنده، منتقد سینمایی، روزنامه‌نگار و عضو هیئت علمی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. این نمایشنامه‌نویس که نوشتن آثاری چون «شکلک»، «خ‍ال‍ه ادی‍س‍ه و ت‍ل‍خ‌ب‍ازی ق‍م‍ر در ع‍ق‍رب: دو ن‍م‍ای‍ش‍ن‍ام‍ه»، «نگاه‌مان می‌کنند»‌، «هیولاخوانی»‌ و... را در کارنامه دارد، دانش‌آموخته کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه تهران و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس است.

گفتنی است در این مستند امیر قالیچی مجری طرح، محمد جواد ایزدی تدوین و اصلاح نور و رنگ، پیمان حسینی مدیر فیلم‌برداری، شیما مرادی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، ندا آل طیب مدیر هماهنگی و مشاور رسانه‌ای، ساینا قادری عکاس و مسعود رمضانی دستیار دوم کارگردان، آریان رضایی را همراهی کرده‌اند.

علاقه‌مندان به تماشای مستند «جادونویس» می‌توانند به سایت هاشور به نشانی www.hashure.com مراجعه کنند.




نظرات کاربران