در حال بارگذاری ...
همزمان با رونمایی از پوستر و انتشار فراخوان؛

اعضای دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند مشخص شد

همراه با آیین رونمایی پوستر شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند، فراخوان این جشنواره منتشر و اعضای دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، روز سوم آذرماه با حضور مسولین، پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر شهرستان مرند در سالن اجتماعات این شهرستان از پوستر شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند رونمایی شد.

محمد یوسفی زاده دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند با اعلام این خبر گفت: شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند در چهار بخش صحنه ای و خیابانی و عکس و پوستر تئاتر برگزار خواهد شد. بخش صحنه ای و خیابانی این جشنواره نیز با حمایت حامیان هنر دوست شهرستان مرند و بخش عکس تئاتر با همکاری انجمن عکس شهرستان مرند و بخش پوستر تئاتر با همکاری انجمن هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.

یوسفی زاده در ادامه افزود: حمید حمیدی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره انتخاب شده و همچنین جواد آقامردی؛ مصطفی آذری، کمال آذری، سیامک احتیاطی، حسین زینالی، حسن رستمی، اصغر رنجدوست، امیرعلی کاظم پور، صبا آقایی، غلامرضا محمدیان، مجتبی اکبری اسبق، میلاد امیر طاهری، امیر رضا کاظمی و محمد حاج اقراری اعضای دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند هستند.

شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فراخوان شانزدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند را می توانید از ضمیمه خبر دانلود کنید.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران