در حال بارگذاری ...
به همت باشگاه آموزش‌های الکترونیکی کمیسیون ملی یونسکو؛

نخستین مستر کلاس استاد علی نصیریان برگزار می‌شود

آکادمی یونیتک باشگاه آموزش‌های الکترونیکی کمیسیون ملی یونسکو نخستین مستر کلاس استاد علی نصیریان را برگزار می‌کند.

 به گزارش ایران تئاتر، نخستین مستر کلاس استاد علی نصیریان در قالب وبینار آنلاین طبیعت خلاق در بازیگری و نمایش (همان چیزی که در وجود ماست و باید کشف شود) توسط آکادمی یونیتک باشگاه آموزش‌های الکترونیکی کمیسیون ملی یونسکو در روزهای 27، 28 و 29 آذرماه برگزار می‌شود.

این مسترکلاس در 3 جلسه 90 دقیقه‌ای و از ساعت 20 الی 21:30 در محیط اسکای‌روم میزبان علاقه‌مندان، دانشجویان و فعالان و مخاطبان پیگیر عرصه تئاتر خواهد بود.

در توضیح این وبینار آمده است: وبینار آنلاین طبیعت خلاق در بازیگری و نمایش (همان چیزی که در وجود ماست و باید کشف شود) یکی از دوره های مناسب برای افرادی که علاقه‌مند به نمایش و بازیگری هستند، خواهد بود.

در این وبینار سه روزه که در ۳ جلسه  به صورت آنلاین برگزار می‌شود، به کمک استاد علی نصیریان با طراحی بازیگری و نمایش و  رمز و راز این رشته آشنا خواهید شد.

در صورت تهیه «بلیت دوره همراه با گواهینامه»، به شما گواهی معتبر شرکت در دوره با تاییدیه باشگاه آموزش‌های الکترونیکی کمیسیون یونسکو اعطا می‌شود.

علی نصیریان، ۱۵ بهمن ۱۳۱۳ پا به عرصه گیتی گذاشت. وی در سال ۱۳۲۶ به دبیرستان پیرنیا رفت و در آنجا با جمشید لایق، اسماعیل داورفر و مهدی فتحی هم دوره شد. در سال ۱۳۲۹ و همزمان با تحصیل در مقطع دبیرستان، در کلاس های جامعه باربد ثبت نام کرد. این کلاس‌ها را اسماعیل مهرتاش در سال ۱۳۰۵ راه‌اندازی کرده بود و در آن موسیقی، تئاتر و ادبیات تدریس می‌شد.

 وی در سال ۱۳۳۵ جایزه نخستین مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی را برای نمایش بلبل سرگشته دریافت کرد. فیلم گاو ساخته داریوش مهرجویی نخستین فعالیت بازیگری او در  سینما بود. نصیریان در سال ۱۳۶۲ نقش قاضی شارح را در سریال سربداران بازی کرد؛ نقشی که بین تمام نقش‌هایش تا آن تاریخ منحصر به فرد بود. سرایدار، آقای هالو، پستچی، جاده های سرد، کفش‌های میرزا نوروز، شیر سنگی، ناخدا خورشید، بوی پیراهن یوسف، هزاردستان، شهرزاد و میوه ممنوعه از آثار قابل توجه و ماندگار وی به شمار می آیند. نصیریان در سال ۱۳۸۰ به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار ایرانی در رشتهٔ بازیگری تئاتر و سینما معرفی شد.




نظرات کاربران