در حال بارگذاری ...
در ویژه برنامه قدر مجموعه گل:

نادر مهدیلو و احمد پروستان از پیشکسوتان تئاتر اردبیل تکریم شدند

با برگزاری مراسمی در اردبیل، از یک عمر تلاش و فعالیت تئاتری نادر مهدیلو و احمد پروستان از پیشکسوتان تئاتر اردبیل، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ با برگزاری مراسمی با حضور استاندار، مدیران فرهنگی، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و نیز جمع کثیری از مردم هنرمند دوست اردبیل در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، با اهدای الواح سپاس و هدایای ارزشمند از یک عمر تلاش و فعالیت تئاتری نادر مهدیلو و احمد پروستان از پیشکسوتان تئاتر اردبیل، تجلیل شد.

در این مراسم که به همت خانه فرهنگ و هنر اردبیل و با مشارکت و همراهی استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی، شهرداری و شورای اسلامی، صداو سیما، اوقاف و امورخیریه، بنیاد نخبگان، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد نخبگان، مجمع خیرین، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و نیز با مشارکت بخش خصوص برگزار شد، با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، تلاش ها و فعایت های هنری و تئاتری این دو چهره اردبیل مورد قدردانی قرار گرفت. اجرای موسیقی توسط علس نخستین شاکر، قرائت شعر توسط کاظم نظری بقا و اسد نیکفال و نمایشنامه خوانی بخش از نمایشنامه«پیله سحران» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم عادل نیا و با اجرای غفور ملکی، نادر مهدیلو و احمدپروستان از دیگر بخش های این مراسم بود.

ناصر رهنماآذر،مدیرعامل خانه فرهنگ و هنر اردبیل در این مراسم با بیان اینکه تکریم و نکوداشت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر استان از اولویت‌های این نهاد غیر دولتی است،با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های خانه فرهنگ و هنر اردبیل،خواستار حمایت و همراهی دستگاههای اجرایی استان در برگزاری ویژه برنامه قدرمجموعه گل شد.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران