در حال بارگذاری ...
در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛

«کاروان هنری روایت حبیب» مهمان 10 استان کشور می‌شود

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، «کاروان هنری روایت حبیب» مهمان ۱۰ استان کشور می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، «کاروان هنری روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در 10 استان کشور به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع می‌پردازد.

این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج‌قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود از 11 آذرماه 1400 به مدت یک ماه در 10 استان مختلف اجرا خواهد شد.

طی این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب خاطره، شعر خوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی، حماسه خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.

کرمان؛ میزبان اولین میزبان کاروان هنری روایت حبیب

کاروان هنری روایت حبیب در اولین برنامه خود روز 11 آذر 1400 مهمان مردم خونگرم استان کرمان بود و در سالن فرهنگیان حسینیه بیت‌الزهرا واقع در گلزار شهدای کرمان به اجرای برنامه پرداخت.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران