در حال بارگذاری ...
قادر آشنا در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر اروند:

از نمایشنامه‌های ارزشمند حمایت می‌کنیم

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور در آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تئاتر منطقه آزاد اروند گفت: هر تعداد نمایشی که بر اساس انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس و هویت‌های ایران اسلامی باشد صد در صد حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایران تئاتر از منطقه آزاد اروند، قادر آشنا در ابتدای صحبت هایش خود را خادم تئاتر خواند و گفت: خیلی خوشحالم که برای چندمین بار در منطقه آزاد اروند برای تئاتر حضور پیدا می‌کنم و خوشحال‌ترهستم خوشبختانه اینجا مسئولین خودشان تئاتری هستند و خیلی با جدیت به تئاتر و حوزه فرهنگ و هنر توجه دارند  که برای ما خیلی ارزشمند است.

وی افزود: مدتی درگیر کرونا بودیم و ان شالله از هفته آینده محدودیت ها برداشته خواهد شد و شاهد حضور هنرمندان با صد در صد ظرفیت سالن ها خواهیم بود

آشنا درباره منطقه آزاد رپاروند گفت: مردم ایران خودشان را مدیون شما میدانند و من هم خودم را مدیون شما میدانم. از شما می‌خواهم که به تولید نمایشنامه‌هایی بپردازید که مبتنی بر داشته های این منطقه است.

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور تصریح کرد: هر تعداد نمایشنامه‌ای که براساس معیارهای اداره کل باشد صد در صد حمایت خواهد شد و هر تعداد نمایشی که بر اساس انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس و هویت‌های ایران اسلامی باشد صد در صد حمایت می‌کنیم.

وی افزود: قطعا از این منطقه حمایت خواهد شد و ان شالله در خوزستان در این خطه شاهد رونق اجراهای عمومی باشیم.




نظرات کاربران