در حال بارگذاری ...
اجرای اثری تازه از گروه نمایشی «واو»

آئورا از فروردین مهمان حافظ می‌شود

مهدی محبعلی (سهاب) از اجرای نمایش «آئورا» که بر اساس دو رمان «آئورا» و «ربکا» نوشته شده در فروردین سال ۱۴۰۱ در سالن حافظ خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، این نمایش دلهره‌آور و سایکودرام ، بر اساس دو رمان آئورا نوشته کارلوس فوئنتس و ربکا رمان شناخته‌شده دافنه دوموریه ساخته می‌شود.

این در حالی است که پیش‌ازاین تجربه‌های زیادی در زمینه ساخت آثار نمایشی در ژانر دلهره در تئاتر ایران وجود نداشته و این اثر در تلاش برای رسیدن به روایتی مدرن از این دو رمان تحسین شده است.

محبعلی تابستان سال جاری نمایش «شب جنایتکاران» را در پردیس نمایشی روی صحنه داشت که دومین اثر پرفروش سالن صنوبر شهرزاد در نیم سال نخست بود.

این نمایش داستانی تلفیقی درباره مرز باریک میان رؤیا و واقعیت دارد و دوران قبل از درگذشت شخصیت ربکا می‌پردازد.

 وی تاکنون نمایش‌هایی چون «غارنشینان»، «بی دیواری»، «از دل گندمزاران»، «همینه که هست»، «مرگ بازی» و «پاریس» را به‌عنوان کارگردان روی صحنه برده است.

در این نمایش بازیگرانی چون «نسا یوسفی»، «آیلار نوشهری»، «محمدرضا حسن‌زاده»، «المیرا صارمی»، «سوگند دیانی» و «عیسی حسینی» به ایفای نقش می‌پردازند و همچنین «لیلی مهدوی» مشاور کارگردان، «نگین لرستانی» و شهرزاد کلانتری به‌عنوان منشی صحنه حضورشان قطعی شده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست

مهدی (سهاب) محبعلی، نویسنده و کارگردان تئاتر، ترس مخاطب را خوراک و تغذیه‌کننده «راهنمای جامع هیولا شدن» دانست و گفت حوادث واقعی، تاثیرات منفی زیادی روی جامعه می‌گذارد اما مهم است که از این ترس و رنج؛ نیرویی کامل‌تر برای کنترل هیولای درون خودمان بسازیم.

|

نظرات کاربران