در حال بارگذاری ...

واکنش رئیس مؤسسه بین‎المللی تئاتر (ITI) نسبت به فاجعه نسل‌کشی غزه

رییس مؤسسه بین‌المللی تئاتر (ITI) طی پیامی نسبت به کشتار مردم بی‌دفاع غزه اعتراض کرد و واکنش تمام هنرمندان جهان را خواستار شد. رامندو ماجومدار رییس مؤسسه بین‌المللی تئاتر طی پیامی نگرانی عمیق این مؤسسه را از وضعیت وخیم مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اعلام کرد.

رییس مؤسسه بین‌المللی تئاتر (ITI) طی پیامی نسبت به کشتار مردم بی‌دفاع غزه اعتراض کرد و واکنش تمام هنرمندان جهان را خواستار شد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، رامندو ماجومدار رییس مؤسسه بین‌المللی تئاتر طی پیامی نگرانی عمیق این مؤسسه را از وضعیت وخیم مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اعلام کرد.
در ابتدای این پیام آمده است: حمله اسراییل به نوار غزه منجر به مرگ صدها انسان بی‌گناه شده که به هیچ وجه قابل توجیه نیست و این مسئله جهان را در آستانه یک جنگ تمام عیار قرار داده است. ما از هنرمندان سراسر جهان درخواست می‌کنیم تا نسبت به این کشتار کورکورانه مردان، زنان و کودکان اعتراض بلند خود را ابراز کنند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ما از اسراییل می‌خواهیم تا حملات خود را متوقف کرده و سازمان ملل نیز به فوریت آتش‌بس را از طریق ابتکار عمل‌های دیپلماتیک برقرار کنند. ما امیدواریم تا رزمندگان حماس نیز برای این مشکل حسن‌ نیت نشان دهند.
رییس مؤسسه بین‌المللی تئاتر در بخش پایانی پیام خود آورده است: هدف از تشکیل مؤسسه بین‌المللی تئاتر، ایجاد صلح و درک متقابل مردم از طریق تئاتر بوده است و ما دعا می‌کنیم و امیدواریم تا انسانیت و عقل سلیم بر سبعیت و جنگ‌طلبی فائق آید.
رامندو ماجومدار از جمله میهمانان ویژه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است که از دوم تا یازدهم بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.