در حال بارگذاری ...

آغاز ثبت نام کارگاه‌های آموزشی تئاتر فجر

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری جشنواره بیست و هفتم تئاتر فجر، کارگاه آموزشی نمایشنامه‎نویسی ماتئی ویسنی‌یک برای نمایشنامه نویسان جوان روز پنج‌شنبه ۳ بهمن برگزار می‌شود و کارگاه آموزشی کارگردانی دنیل بروکس روز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

ثبت نام کارگاه‌های آموزشی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در دفتر پژوهش و انتشارات مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری جشنواره بیست و هفتم تئاتر فجر، کارگاه آموزشی نمایشنامه‎نویسی ماتئی ویسنی‌یک برای نمایشنامه نویسان جوان روز پنج‌شنبه 3 بهمن برگزار می‌شود و کارگاه آموزشی کارگردانی دنیل بروکس روز پنج‌شنبه 10 بهمن ساعت 10 تا 12 صبح در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
از این رو فراخوانی جهت استفاده هنرمندان و دانشجویان تئاتر در این کارگاه‌ها منتشر و مهلت ثبت نام در این کارگاه‌ها تا 28 دی‌ماه اعلام شده است. ظرفیت هر یک از این کارگاه‌ها 25 نفر بوده و اولویت با کسانی است که با قید فوریت ثبت نام کرده‌اند.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 66740210 تماس حاصل کنند.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از دوم تا یازدهم بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.