در حال بارگذاری ...

حمید سمندریان در جمع داوران مسابقه بین‌الملل تئاتر فجر

"حمید سمندریان"، مترجم، کارگردان و مدرس با سابقه تئاتر ایران به جمع هیأت داوران بخش مسابقه بین‌الملل بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پیوست. به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری جشنواره بیست و هفتم تئاتر فجر، هیأت ۵ نفره داوری متشکل از سه داور بین‌المللی و دو داور ایرانی به قضاوت و ارزیابی آثار حاضر در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر خواهند پرداخت. "حمید سمندریان" و "فریندخت زاهدی" دو تن از مدرسان با سابقه تئاتر ایران در این دوره از جشنواره به عنوان داور آثار مسابقه بین‌الملل جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

"حمید سمندریان"، مترجم، کارگردان و مدرس با سابقه تئاتر ایران به جمع هیأت داوران بخش مسابقه بین‌الملل بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پیوست.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری جشنواره بیست و هفتم تئاتر فجر، هیأت 5 نفره داوری متشکل از سه داور بین‌المللی و دو داور ایرانی به قضاوت و ارزیابی آثار حاضر در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر خواهند پرداخت. "حمید سمندریان" و "فریندخت زاهدی" دو تن از مدرسان با سابقه تئاتر ایران در این دوره از جشنواره به عنوان داور آثار مسابقه بین‌الملل جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
همچنین "دنیل بروکس" نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر از کانادا، "میکه کولک" پرفسورای تئاتر و مدرس دانشگاه آمستردام هلند و ……. از ترکیه در کنار دو داور ایرانی ذکر شده، کار ارزیابی و داوری آثار حاضر در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره بیست و هفتم تئاتر فجر را عهده‌دار خواهند بود.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از دوم تا یازدهم بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.