در حال بارگذاری ...

چاپ 5 مجموعه نمایشنامه ویژه جشنواره تئاتر فجر

اولین مجموعه شامل نمایشنامه‌های "از اینجا تا ابدیت" مسعود دلخواه، "غرب غم‌زده" مارتین مک‌دوناف و "اینجا کسی نمرده‌ است" سلما سلامتی است. نمایشنامه‌های "پروانه بر ناقوس" فارس باقری، "سرباز شال بلند" علیرضا حنیفی، "از درون به برون" محمود نادری و "گره‌ای در تار و پود نقش" ترانه برومند دومین جلد از این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

دفتر پژوهش و انتشارات نمایش مرکز هنرهای نمایشی اقدام به چاپ و انتشار 5 مجموعه نمایشنامه به مناسبت بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کرده است.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اولین مجموعه شامل نمایشنامه‌های "از اینجا تا ابدیت" مسعود دلخواه، "غرب غم‌زده" مارتین مک‌دوناف و "اینجا کسی نمرده‌ است" سلما سلامتی است. نمایشنامه‌های "پروانه بر ناقوس" فارس باقری، "سرباز شال بلند" علیرضا حنیفی، "از درون به برون" محمود ناظری و "گره‌ای در تار و پود نقش" ترانه برومند دومین جلد از این مجموعه را تشکیل می‌دهند.
همچنین نمایشنامه‌های "نا امنی" هاله مشتاقی‌نیا، "نگاهی به یک سو از هزارتوی شهر" مرضیه ازگلی و "پلی از جنس شیشه" نگار نادری سومین جلد از این مجموعه را شکل می‌دهند. چهارمین جلد از مجموعه مورد نظر نیز شامل دو نمایشنامه "تراژدی تردید" و "عشیق" رضا صابری است و نمایشنامه‌های "قتل آقای کاف" و "تردید" جمشید خانیان هم پنجمین جلد مجموعه را شامل می‌شوند.
این پنج مجموعه در ایام بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توسط دفتر پژوهش و انتشارات مرکز هنرهای نمایشی چاپ و منتشر می‌شوند.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از دوم تا یازدهم بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.